Terug

Pakket kwijt en geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Zara Belgium

15/02/2021

Beste,Ik bestelde op 18 januari bij Zara voor een bedrag van €46,85. Op 21 januari werd de bestelling verzonden. Dit zou afgeleverd zijn via Bpost op 25 januari. Ik heb namelijk niks ontvangen, ook niet in mijn brievenbus of veilige plaats. Na meermaals contact met Bpost en Zara, blijven ze beweren dat het pakket werd geleverd in de brievenbus. Dit terwijl op de Bpost-app staat vermeld dat het afgeleverd is aan huis en dat ‘Elke’ dit getekend heeft. Dit terwijl ik helemaal niks heb getekend. Op deze weerlegging wordt niet gereageerd, zowel niet door Bpost als door Zara. Graag had ik een terugbetaling gekregen. Dit duurt nu al langer dan een maand


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform