Terug

pakket kwijt?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/08/2023

Ik kreeg vanmorgen een mail dat mijn pakket geleverd zou zijn, op het moment van levering was het hele gezin thuis: niemand iets gezien, niet aangebeld, pakket spoorloos, buren hebben niets, geen briefje in de bus om eventuele andere leverplaats aan te geven. Het zou op een “safe place” liggen, dat heb ik niet gekozen dus ik zou niet weten waar dat dan zou moeten zijn. Klantendienst is quasi onmogelijk om te bereiken. Wat nu? na het lezen van vele reviews die het woord “waardeloos” in de mons nemen ben ik zo goed als overtuigd dat ik dit pakket nooit te zien zal krijgen. Moet ik nog rekenen op levering? Diep teleurgesteld over de werking van dit bedrijf, stel me ernstige vragen over hoe zulke dingen duidelijk heel vaak kunnen gebeuren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform