Terug

Pakket kon niet geleverd worden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/08/2023

Ik heb een product bestel via Steam, het zou normaal vandaag ( 23/08/2023 ) geleverd worden, opeens krijg ik een melding dat het terug gestuurd wordt naar hun depot omdat het niet geleverd kon worden, ik ben al de hele dag gewoon thuis en er is ook geen alternatief voor mijn pakket te laten leveren. Ik heb mijn adres gecontroleerd en daar is niks mis mee, er is ook geen ander adres in de buurt dat verwarring kan geven dus snap niet waarom het niet geleverd kan worde.

Berichten (10)

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. W.

23/08/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb dit even voor u bekeken.Blijkbaar krijgen wij een foutmelding betreffende uw adres.Kan u ons uw adres doorgeven zodat ik dit kan bevestigen aan het leverdepot en chauffeur aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

B. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/08/2023

Het Adres is Gijzelaarsstraat 8 3920 LommelHetzelfde als op het lever adres staat

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. W.

23/08/2023

Beste,Bedankt voor de bevestiging!Ik geef dit door aan het leverdepot en vraag om dit pakje zeker morgen bij u aan te bieden.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. W.

23/08/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag. Ik heb dit even voor u bekeken.Blijkbaar krijgen wij een foutmelding betreffende uw adres.Kan u ons uw adres doorgeven zodat ik dit kan bevestigen aan het leverdepot en chauffeur aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

B. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/08/2023

Het Adres is Gijzelaarsstraat 8 3920 LommelHetzelfde als op het lever adres staat

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. W.

23/08/2023

Beste,Bedankt voor de bevestiging!Ik geef dit door aan het leverdepot en vraag om dit pakje zeker morgen bij u aan te bieden.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

B. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/08/2023

Ik heb gisteren 1 pakje van de 2 ontvangen, de chauffeur was heel geïrriteerd en toen ik vroeg achter het tweede pakje wist hij van niks en zei dat het bij een van de andere chauffeurs was, ondertussen heb ik ook gecontroleerd of de track en trace van mijn pakje geüpdate is maar dit is ook niet zo ontdanks dat ik gistere de zekerheid heb gehad van dit vandaag te ontvangen. wanneer weet of hoor ik iets van dit pakje want het is heel bizar dat 2 pakjes onder dezelfde bestelling van hetzelfde bedrijf bij 2 verschillende chauffeurs belanden.

B. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/08/2023

Ik heb gisteren 1 pakje van de 2 ontvangen, de chauffeur was heel geïrriteerd en toen ik vroeg achter het tweede pakje wist hij van niks en zei dat het bij een van de andere chauffeurs was, ondertussen heb ik ook gecontroleerd of de track en trace van mijn pakje geüpdate is maar dit is ook niet zo ontdanks dat ik gistere de zekerheid heb gehad van dit vandaag te ontvangen. wanneer weet of hoor ik iets van dit pakje want het is heel bizar dat 2 pakjes onder dezelfde bestelling van hetzelfde bedrijf bij 2 verschillende chauffeurs belanden.

B. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/08/2023

De track en trace vna mijn achter gebleven pakje is geüpdate maar brengt geen duidelijkheid over de situatie, volgens de update word de levering van mijn pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie, wat is deze anomalie ? het is een zeer vage term en ik zou graag wat meer concrete informatie krijgen dan een vage term die kan gaan van verloren tot verkeerd geleverd tot verdwenen. De communicatie is zeer teleurstellend samen met de werking van het lever systeem, ik hoop dat ik snel een update krijg over mijn 2e pakket

B. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/08/2023

De track en trace vna mijn achter gebleven pakje is geüpdate maar brengt geen duidelijkheid over de situatie, volgens de update word de levering van mijn pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie, wat is deze anomalie ? het is een zeer vage term en ik zou graag wat meer concrete informatie krijgen dan een vage term die kan gaan van verloren tot verkeerd geleverd tot verdwenen. De communicatie is zeer teleurstellend samen met de werking van het lever systeem, ik hoop dat ik snel een update krijg over mijn 2e pakket


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform