Terug

Pakket komt zonder enige redenen retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Mondial Relay

21/10/2021

Beste ik stuurde ruime tijd, volgens de normen een pakketje op. Deze komt zonder enige redenen terug. Wie gaat dit opnieuw verzenden en die verzending betalen?

Berichten (8)

K. L.

Naar: Mondial Relay

25/10/2021

Beste het pakket is vandaag zonder reden terug bij mij, de afzender aangekomen. Vandaag heb ik dus OPNIEUW €7 moeten betalen om deze terug naar de ontvanger te sturen. Ik zou graag mijn geld terug krijgen aangezien deze zonder redenen terug gestuurd werd.

Mondial Relay

Naar: K. L.

26/10/2021

BesteZou u mij kunnen zeggen over welke expeditienummer het gaatMet vriendelijke groeten,Cordialement,Deschepper SandraKlantendienst - Service clientèle +32 (0) 2 340 06 10Sdeschepper@mondialrelay.bewww.mondialrelay.be

K. L.

Naar: Mondial Relay

26/10/2021

Beste, De code vind u bovenaan de screenshot.

Mondial Relay

Naar: K. L.

26/10/2021

BestePakje is volgens post nl in retour gezet geweest want label was niet correct, 2 maal het adres genoteerd op de labelWij kunnen spijtig genoeg niet positief antwoorden op uw klachtMet vriendelijke groeten,Cordialement,Deschepper SandraKlantendienst - Service clientèle +32 (0) 2 340 06 10Sdeschepper@mondialrelay.bewww.mondialrelay.be

K. L.

Naar: Mondial Relay

26/10/2021

Beste zoals je kan zien op de foto klopt deze info niet. Gelieve deze vergissing toch recht te zetten.

Mondial Relay

Naar: K. L.

26/10/2021

BesteIk zie op de label dat er 2 keer de straat genoteerd staatWe kunnen niet positief antwoorden op uw aanvraag mevrouwMet vriendelijke groeten,Cordialement,Deschepper SandraKlantendienst - Service clientèle +32 (0) 2 340 06 10Sdeschepper@mondialrelay.bewww.mondialrelay.be

K. L.

Naar: Mondial Relay

26/10/2021

Menen jullie dit... sorry maar dit vind ik ronduit belachelijk. U geeft zelf aan dat dit 2x de straat is. De info die nodig is om een pakket te verzenden staat er toch op. Dit is echt niet te begrijpen. Met andere bedrijven heb ik dergerlijke problemen nog nooit gehad... sorry maar jullie service is een dikke dikke zero

Mondial Relay

Naar: K. L.

26/10/2021

BestePost nl heeft daarvoor niet geleverd en we kunnen daar niet tussenkomen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform