Terug

Pakket komt niet aan, PostNL doet niets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: Post NL

29/09/2023

Beste Via marktplaats bestelde ik een armband. Op 19 september 2023 kreeg ik via de PostNL app een melding dat mijn pakketje geregistreerd was. Op 21/9 kreeg ik de melding dat er een vertraging was opgelopen. In de tussentijd had ik al 2 keer contact opgenomen met PostNL. Zij stelde me gerust dat het pakketje wel zou aankomen. Op woensdag 27/9 wist ik nog steeds niets. De klantendienst gaf weer aan om te wachten. Dit keer tot vrijdag 29/9, er zou dan eventueel een onderzoek gestart worden.Vandaag, 29/9, bel ik opnieuw naar de klantendienst. Dit keer spreekt ik met een onvriendelijke persoon die niet wou helpen. Ze komen af met het feit dat de afzender naar PostNL moet bellen om te vragen naar het probleem? Ik begrijp niet waarom aangezien ik ook alle gegevens heb, al 10 dagen aan wachten ben, telkens aan het lijntje gehouden wordt enzovoort. In plaats van mij verder te helpen wordt ik afgewimpeld. Er werd me gewoon gezegd dat het mijn probleem is als de afzender niet zou bellen. Ik ben dan mijn geld kwijt? Wat een service. Ik eis een antwoord op de vraag naar waar mijn pakket is. Stop met de excuses van een vertraging, want een vertraging van 10 dagen dat geloofd niemand. Ik wil geholpen worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform