Terug

Pakket is verloren, geen communicatie met pakketdienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Mondial Relay

14/08/2023

Beste, ik heb via Mondial Relay een privé pakket verstuurd. Het label is aangekocht op 1/8, het pakket is verstuurd op 2/8. Sinds 4/8 zit het pakket vast in het distributiecentrum en krijg ik geen update meer. Ik heb ondertussen 4 mails gestuurd en 40 keer gebeld, maar ik krijg geen reactie van Mondial Relay. Ik zou graag willen weten waar mijn pakket is. Als het verloren is, wil ik een compensatie voor het verlies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform