Terug

Pakket is verdwenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/11/2023

Beste, Er was een pakket onderweg vanuit Amerika naar België. Uit Amerika was er gekozen voor ParcelForce als leveringsdienst tot in de VK. Daaruit werd er blijkbaar gekozen voor GLS als leveringsdienst voor het pakketje. Ik kreeg toen ook een nummer op 12/10/23 voor track en trace. Deze nummer kwam van ParcelForce zelf. Van GLS heb ik geen enkele mail ontvangen sindsdien. Vandaag keek ik via de track en trace nummer op hun website om te zien dat het gisteren geleverd zou zijn. Het is niet geleverd en ik krijg geen gehoor bij GLS zelf. Volgens hun website zou je mails krijgen bij elke stap, is niet gebeurd. Je zou een mail krijgen als het bij een buur zou zijn afgezet of in een parcelshop, is niet gebeurd. Ik vulde een complaint in waarvan ik een bevestiging zou krijgen dat het ingediend is, is niet gebeurd. Opvolging heb ik ook nog niet gekregen op de complaint. Mocht het pakket gewoon aan mijn deur gezet zijn zonder meer lijkt mij dat toch een enorme fout van GLS te zijn.

Berichten (8)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

10/11/2023

Beste Mhr VanrenterghemIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo proberen te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/11/2023

Beste,Er zat geen briefje in de bus en het pakket is nog steeds niet terecht. Het lijkt er op dat uw chauffeur het pakket gewoon aan de deur heeft gezet en is vertrokken. Dit wil zeggen dat jullie verantwoordelijk zijn voor het mogelijk maken van de diefstal er van. Alles wat tot nu toe gebeurd is gaat in tegen jullie eigen policies.Ik ben uiterst teleurgesteld want ik keek zo hard uit naar dat pakket. Het is iets waar ik reeds twee jaar op wacht en door deze stommigheden door jullie ben ik nu in de zak gezet. Zoals reeds meegegeven bij de klacht bij testaankoop gaat het over een waarde van rond de 500 euro. De manier waarop er zo licht wordt mee omgegaan bij levering tart mijn verbeelding. Graag een spoedig antwoord en oplossing van jullie kant.

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

13/11/2023

Beste,Zou het mogelijk zijn voor u om ons een beschrijving te geven van wat er in het pakket zit ?Of een kopie van de factuur ?Aan deze hand kunnen wij een onderzoek laten starten bij ons depot van levering.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

13/11/2023

Beste,Zie bijlage voor de factuur. De bestelling is van 05/05/2022, sindsdien is mijn adres gewijzigd. De mail van 26/05/2023 is een bevestiging van de adreswijziging.Ondertussen heb ik gehoord van mijn buurvrouw dat er een pakket aan mijn voordeur stond op donderdag rond 16u00. Wat voor mij bewijst dat jullie chauffeur het daar gewoon heeft achtergelaten.Wie laat er nu een groot pakket gewoon aan de voordeur achter? Waarom nam hij het niet gewoon terug mee en zette hij het niet af bij een parcelshop zodat ik er zelf om kon? Ik begrijp de logica van de bestuurder echt niet. De kans dat ik hetzelfde product opnieuw kan kopen is verschrikkelijk klein en al zeker niet aan dezelfde prijs. De waarde van het product is ondertussen meer dan wat ik er voor betaald heb. Zou het jullie helpen als ik een diefstal aangeef bij de lokale politie?

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

13/11/2023

Beste,Bedankt.Wij starten een onderzoek op en houden u op de hoogte.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

20/11/2023

BesteNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden.Dit werd verkeerd geleverd en chauffeur had de pakje proberen te recupereren maar helaas zonder succes.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Nogmaals onze excusesMvgChristine

A. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/11/2023

Geachte,Ik ben ondertussen 12 dagen aan het wachten op antwoord van het afzendbedrijf.Ik hoop dat jullie van jullie kant ook iets gemeld hebben aan hen of misschien een iets snellere lijn naar antwoord hebben.Aangezien jullie verantwoordelijk zijn voor het verliezen van het pakket verwacht ik wel wat meer hulp bij het verkrijgen van een antwoord van dat bedrijf. Zij zijn namelijk jullie opdrachtgever. Het gaat over het bedrijf Gamesquest.Alvast bedankt voor een spoedig antwoord.

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. V.

29/11/2023

Beste Mhr VanrenterghemEr is daadwerkelijk informatie verzonden naar onze partner in Groot-Brittannie, die de effectieve vervoerder is van uw afzender.GLS BE is enkel de onderaannemer voor de levering. Reden waarom de klacht tot schadevergoeding van uw afzender moet komen.GLS zal als onderaannemer zijn verantwoordelijkheden met betrekking tot het verzekeringsdossier op zich nemen.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform