Beste, Er was een pakket onderweg vanuit Amerika naar België. Uit Amerika was er gekozen voor ParcelForce als leveringsdienst tot in de VK. Daaruit werd er blijkbaar gekozen voor GLS als leveringsdienst voor het pakketje. Ik kreeg toen ook een nummer op 12/10/23 voor track en trace. Deze nummer kwam van ParcelForce zelf. Van GLS heb ik geen enkele mail ontvangen sindsdien. Vandaag keek ik via de track en trace nummer op hun website om te zien dat het gisteren geleverd zou zijn. Het is niet geleverd en ik krijg geen gehoor bij GLS zelf. Volgens hun website zou je mails krijgen bij elke stap, is niet gebeurd. Je zou een mail krijgen als het bij een buur zou zijn afgezet of in een parcelshop, is niet gebeurd. Ik vulde een complaint in waarvan ik een bevestiging zou krijgen dat het ingediend is, is niet gebeurd. Opvolging heb ik ook nog niet gekregen op de complaint. Mocht het pakket gewoon aan mijn deur gezet zijn zonder meer lijkt mij dat toch een enorme fout van GLS te zijn.