Terug

Pakket is nooit geleverd door dpd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: DPD Belgium

11/10/2023

Beste,Ik ben ondertussen al 2 dagen bezig om uit te zoeken waar mijn pakket is. Gisteren was het zogezegd geleverd maar noch ik noch mijn buren hebben het pakket ontvangen.Vandaag terug naar de klantendienst gebeld, eerst zeiden ze dat het in het depot is, dan dat het gisteren op mijn adres geleverd is en daarna dat het geleverd is op een ander adres. Dit is ondertussen al de 3de keer dat er een pakket voor mij door jullie kwijt is of niet geleverd kan worden.Niet alleen ben ik nu mijn geld en pakket verloren, maar ga ik ook inkomsten missen omdat dat pakket belangrijk was voor mijn zaak.Gelieve mij zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van waar het pakket is (misschien denkt de chauffeur al aan Kerst, want dit is echt te bizar) en hoe u dit voor mij gaat oplossen.MvgJef Coopmans

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: J. C.

12/10/2023

Beste Testaankoop team,Bedankt om contact op te nemen met DPD.We vinden het spijtig dat uw klant het pakket niet ontvangen heeft terwijl deze als geleverd staat. Uiteraard zullen we een onderzoek hiernaar starten. Daarvoor vragen we dat uw klant (Jef Coopmans) contact opneemt met de verzender van het pakket (SIA Cosmetics) om een onderzoek op te starten. SIA Cosmetics moet ons de nodige documenten bezorgen om dit te kunnen onderzoeken.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Indien ik u verder nog van dienst kan zijn, hoor ik het graag van u.DPD wenst u een fijne dag!Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,PatriciaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform