Terug

Pakket is niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2022

Beste, op 02-09-2022 om 17u15 zou uw transporteur op mijn thuisadres een pakket afgeleverd hebben volgens uw track-and-trace platform. Dit pakket is aanzienlijk van grootte (minimaal 175 cm lang) en werd niet geleverd (op de opnames van onze bewakingscamera's is er gans de namiddag geen leverancier noch een bestelwagen in onze straat gekomen). Ik heb u reeds meermaals via uw online formulier gecontacteerd inzake deze levering zonder enige reactie.

Berichten (6)

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. S.

06/09/2022

Beste,Bedankt voor uw mail.Alvast onze excuses voor het ongemak, de chauffeur heeft gisteren zijn ronde niet kunnen afwerken en heeft het pakje niet kunnen aanbieden.Ik neem contact op met het depot en vraag om uw pakje zo spoedig mogelijk aan te bieden. Hebt u een voorkeur van een bepaalde dag voor de levering?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

D. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2022

De chauffeur heeft zijn ronde niet kunnen afwerken gisteren (aldus 5 september) terwijl uw chauffeur wel heeft aangegeven dat het pakket op 2 september om 17u15 werd geleverd.Ondertussen hebben wij (omdat we de inhoud van dit pakket dringend nodig hebben) alvast een nieuwe bestelling geplaatst bij onze leverancier in Duitsland die nu via DHL zal geleverd worden. Ik kijk dus alvast een terugbetaling van de door mij gemaakte kosten tegemoet ten belope van €80,88.Naast deze betaling zou ik ook graag een zinnige uitleg ontvangen hoe het kan dat een pakket dat volgens jullie systeem op 2 september werd geleverd plots niet geleverd is op 2 september volgens u en op 5 september niet geleverd kon worden. Dit lijkt mij heel frappant en ongeloofwaardig niet?Met vriendelijke groeten

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. S.

06/09/2022

Beste,De leverscan betreft een foutieve scanning bij ons. Dit kan u zien aan het leveruur 17:15, dit is typisch een foutieve scanning bij ons.Wij sturen het pakket retour?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

D. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. S.

06/09/2022

Beste,Uw pakje is niet zoek maar ligt in ons depot en is trouwens geladen voor levering vandaag. U hebt aangegeven de doos niet meer via ons te willen ontvangen, maar via een andere transporteur.Zoals u kan zien ook in onze algemene voorwaarden garanderen wij geen levertermijnen en kunnen dus ook niet tussenkomen in geleden schade die u hebt opgelopen wegens een leververtraging.U zal ongetwijfeld al via de media vernomen hebben dat er in elke sector een gebrek aan personeel is, dit is helaas ook het geval bij de transporteurs waardoor wij de pakketten met vertraging dienen uit te leveren.Wij ondernemen intern acties om dit zo weinig mogelijk te laten opmerken voor de klanten, maar dit gaat niet zonder minimale vertragingen.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

D. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform