Terug

Pakket is niet aangekomen maar wel geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Cool blue

27/06/2023

Beste, ik bestelde een iPhone 14 Pro 256gb op coolblue maar ik had me van Gedachten veranderd ik stuur het pakket onmiddelijk retour zonder het open te maken, met de retour label die coolblue mij toe stuurde. Ik deponeerde het in de bak voor verzendingen binnen België in het postkantoor (binnen). Volgens de track en trace is het dindag 13juni om 11:01 aangekomen bij coolblue. Maar ik bleef maar wachten op een update ik heb 2keer de klantenservice gecontacteerd die me gerust stelde dat het pakket is aangekomen en dat het wordt verwerkt. Na een week vragen ze verzendbewijs, waar ik het heb binnengedaan en hoe ik het heb verpakt. Ik antwoord netjes op alles en ik hoor weer niks.. Paar dagen later krijg ik een mail dat ze niets hebben aan gehad en dat ik het maar bij de post moet regelen en ze me niet gaan terugbetalen. Ik bel hun klantenservice aan de telofoon en hij vond het raar hoe ze mij zo zulke mail hebben gestuurd (eerste keer dat hij dat hoorde want zo werken we niet zei hij). Het onderzoek is nog lopende dus ik snap niet dat er al een conclusie is gemaakt zei hij ook. Ik ging een update krijgen binnen de 24uur en opnieuw krijg ik de zelfde mail dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik bij de post moet zijn... Intussen een klacht ingediend bij de post en wachten maar... Nooit verwacht dat dit ging gebeuren het gaat wel om 1500€ is niet niks!

Berichten (5)

Cool blue

Naar: M. V.

28/06/2023

Beste meneer Vandebroek,Bedankt voor je bericht. We kijken graag verder om dit te verwerken.Graag kijken we mee om deze case even opnieuw te onderzoeken en na te gaan waar je bestelling is gebleven. Vanaf dat we meer info van dit onderzoek hebben, brengen we je verder op de hoogte.We hopen je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Niels van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On June 27, 2023 at 12:58 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

M. V.

Naar: Cool blue

30/06/2023

Bpost heeft het onderzoek afgesloten ze hebben het pakket wel geleverd! Ik heb het officiele document doorgstuurd naar de klantenservice.

Cool blue

Naar: M. V.

04/07/2023

Beste,We hebben je melding ontvangen en gaan deze situatie zo snel mogelijk de nodige aandacht geven. Op dit moment hebben we nog niet alle informatie om meteen inhoudelijk te reageren. Je hebt weldra een antwoord op je vragen, beloofd.Ik dank je voor je begrip!Met vriendelijke groet,Mei-Lan van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beklantenservice@coolblue.beTel: 03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On June 30, 2023 at 5:18 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: M. V.

05/07/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: M. V.

06/07/2023

Beste, Wij hebben deze klacht opnieuw bekeken. Helaas blijft de beslissing staan en kunnen we geen oplossing aanbieden. Meer details over het onderzoek, kan ik helaas niet geven. Het onderzoek is bij deze ook afgesloten. Moesten er nog andere vragen zijn, hoor ik het graag! Met vriendelijke groet,Noa van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 4, 2023 at 10:36 :AM GMT+2 geenglimlach@coolblue.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform