2 weken geleden is mijn pakket aangemeld geweest bij GLS. De dag later selecteer ik om dit te laten leveren in een BPost locker. Maandag daarop krijg ik de melding dat het pakket niet geleverd kan worden wegens een anomalie. Verdere dagen hoor je niets meer van GLS. Woensdag namiddag neem ik zelf contact op, vertellen ze me dat het niet mogelijk is om te leveren in de locker en dat ze het willen leveren naar een ander adres. Ik geef mijn huisadres door. Dagen gaan voorbij, vrijdag wordt de Track en Trace eindelijk geupdate voor levering aan mijn huis. Maandag erop, niets vernomen. Dinsdag erop, melding dat mijn pakket in transit is en geleverd zal worden in loop van de dag. Tegen de middag krijg je dan volgende melding: Jouw pakket wordt teruggestuurd naar ons depot, omdat het niet kon worden geleverd.Opnieuw contact gezocht, krijg je als uitvlucht dat het druk is, dit kreeg ik de week ervoor ook al te horen. Ondertussen is het woensdag, en vandaag GEEN update, niets. Service laat echt de wensen over. Ik heb gisteren nogmaals contact gezocht, maar hier wordt niet meer op gereageerd, het ticket wordt gewoon gesloten zonder antwoord.