Terug

Pakket is al 2 weken onderweg maar wordt nooit geleverd.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

27/03/2024

2 weken geleden is mijn pakket aangemeld geweest bij GLS. De dag later selecteer ik om dit te laten leveren in een BPost locker. Maandag daarop krijg ik de melding dat het pakket niet geleverd kan worden wegens een anomalie. Verdere dagen hoor je niets meer van GLS. Woensdag namiddag neem ik zelf contact op, vertellen ze me dat het niet mogelijk is om te leveren in de locker en dat ze het willen leveren naar een ander adres. Ik geef mijn huisadres door. Dagen gaan voorbij, vrijdag wordt de Track en Trace eindelijk geupdate voor levering aan mijn huis. Maandag erop, niets vernomen. Dinsdag erop, melding dat mijn pakket in transit is en geleverd zal worden in loop van de dag. Tegen de middag krijg je dan volgende melding: Jouw pakket wordt teruggestuurd naar ons depot, omdat het niet kon worden geleverd.Opnieuw contact gezocht, krijg je als uitvlucht dat het druk is, dit kreeg ik de week ervoor ook al te horen. Ondertussen is het woensdag, en vandaag GEEN update, niets. Service laat echt de wensen over. Ik heb gisteren nogmaals contact gezocht, maar hier wordt niet meer op gereageerd, het ticket wordt gewoon gesloten zonder antwoord.

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

27/03/2024

Beste Mhr Van WyngeneLevering per Bpost locker was niet mogelijk omdat de lockers vol zaten (dit gebeurt steeds vaker als andere klanten te laat zijn met het ophalen van hun pakketten).Ik zie dat na een verzoek van de klantenservice, het adres is doorgegeven aan uw thuisadres met toestemming voor levering zonder handtekening (deposit service)Ik zie ook dat onze klantenservice een PRIORITY-levering heeft aangevraagd op 28/03.Ik stuur uw e-mail ook door voor opvolging naar ons leveringsdepot in Puurs.Onze excuses voor het ongemakMvgChristine

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/03/2024

Nu hebben ze het pakketje "proberen" leveren, maar er was niemand thuis. Ik heb gemarkeerd het aan de voordeur te leggen als er niemand thuis is en toch wordt het meegenomen... Dit begint echt heel lastig te worden, en ik begin er zelf heel lastig van te worden. Ik ga hier verdere stappen voor nemen want het is al meer als 2 weken ondertussen...

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/04/2024

Ondertussen, dinsdag 2 april, en nog steeds niet geleverd... Zoals in het bericht hier van 27/03 geschreven staat:"Ik zie dat na een verzoek van de klantenservice, het adres is doorgegeven aan uw thuisadres met toestemming voor levering zonder handtekening (deposit service)".Na het dan 29/03 niet hebben willen leveren zonder handtekening, is het nog steeds niet opnieuw in transit. Ik denk niet dag GLS het woord PRIORITY begrijpt, want in mijn woordenboek wil dit toch wel prioritair zeggen. Alsook gebeurt er langs jullie kant niets meer, zelfs de klantenservice antwoord gewoon niet meer en sluit de tickets af zonder antwoord.

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

03/04/2024

BesteUw mail is naar de depot manager gestuurd voor opvolgingIk laat U nog iets wetenMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

03/04/2024

BesteHieronder feedback van verantw. Depot PuursMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform