Terug

Pakket ingeklaard bij douane maar nog niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: bpost

27/02/2021

Beste,Betreft: Pakket ingeklaard bij douane maar nog niet ontvangenOp 22 februari 2021 e-mail ontvangen van bpost import dat mijn pakket (besteld 8/01/21) uit China reeds ingeklaard is, tot op heden heb ik nog niets ontvangen + ook track & trace blijft ongewijzigd op datum van “Start invoerprocedure” 2 februari 2021. Zie bijlagen

Berichten (3)

bpost

Naar: K. D.

01/03/2021

1-34284288193Geachte heer Delbeke,De door u opgegeven barcode is onvolledig:Klantreferentie Klantnummer: CH10906174NL Een correcte barcode bestaat uit 2 letters-9 cijfers-2 letters en de uwe is CH109061747NL.Ik heb contact opgenomen met de dienst Import en uw zending zal in de loop van deze week bij u aangeboden worden.Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest, verblijf ik,Met vriendelijke groetenLindaCustomer Service Expert[THREAD ID:1-FR2W74E]

K. D.

Naar: bpost

01/03/2021

Beste,Bedankt voor de informatieJuiste barcode: CH109061747NLmvgKarel

K. D.

Naar: bpost

04/03/2021

Beste,Vandaag ontvangenIk heb een ander product gekregen dan ik had besteld, er zijn op de verpakking van het item verschillende etiketten gekleefd: van België > Nederland en van Nederland terug naar België?Zie bijlagen MvgKarel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform