Terug

Pakket GLS

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/03/2024

Beste mijn pakket is al 3maal opnieuw aangemeld voor levering en elke keer opnieuw gaat mijn pakket naar de depot..en nergens kan je hun bereiken

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. V.

29/03/2024

Beste,Wij nemen dit op met het depot van levering.Wij zien dat het pakket vandaag in levering staat en vragen aan onze collega's om het nodige te doen voor een zekere levering vandaag.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform