Terug

Pakket gestolen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/10/2023

Beste, Ik zou een pakket binnen krijgen en had vermeld om deze in mijn brievenbus te ontvangen. Dit werd genegeerd en werd voor mijn deur gelegd terwijl ik duidelijk vroeg om deze in mijn brievenbus te doen. Ik woon in een drukke straat waar veel voetgangers passeren voor mijn deur dus zo is mijn pakket gestolen. Ik krijg geen reactie van gls. Ik zou graag een terugbetaling willen.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. K.

25/10/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Er is een interne klacht ingediend bij onze chauffeur om hem te laten weten dat deze manier van doen niet acceptabel is.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Ze zullen dus ook een vervang zending of creditering naar U kunnen sturen.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform