Terug

Pakket gestolen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Post NL

01/12/2020

Geachte, Op 16/11/2020 werd er een pakketje verzonden vanuit Nederland naar België naar mijn adres. Dit pakketje is nooit aangekomen. Ik heb 9 euro betaald voor verzending zonder track en trace code. Post.nl beweert dat ze enkel iets kunnen doen als ze een track en trace code hebben. Ik vind dit bedrog, want zo geven zij toestemming aan hun koeriers om pakketjes zonder track en trace code te stelen. Deze kunnen toch niet gevonden worden. Ik vind dan ook niet dat zij dit aan deze prijs mogen aanbieden. Nu voel ik mij opgelicht door Post.nl. Zij bieden enkel hulp als er een track en trace code bij zit. Dit vind ik toch maar diefstal. Hopelijk kan u hier iets aan doen.

Berichten (5)

Post NL

Naar: K. C.

03/12/2020

Beste Karmen, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je pakket nog niet is bezorgd. Ik begrijp dat dit niet fijn is. Ik heb voor je gezocht, maar kan geen pakket vinden dat naar jou onderweg is.Pakketten die zonder track en trace code worden verzonden, worden tot de Belgische grens met Postnl verstuurd en vanaf de grens wordt deze overgenomen door Bpost. Ik adviseer je dan ook om met Bpost contact op te nemen wellicht hebben zij meer informatie voor je. Heb je verder nog vragen, dan kun je reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Anneke OssendorpKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

K. C.

Naar: Post NL

17/12/2020

Geachte, Helaas is mijn pakje nog steeds niet terecht. Ook bij Bpost krijg ik hetzelfde antwoord. Waarschijnlijk is dit toch meegenomen zoals ik vermoedde. Bedankt voor de moeite, maar ik zal dit wel helaas onthouden. Het is nog steeds niet correct. Dit is de duurste verzending wat ik ooit betaald heb en dan net met dit pakje loopt het mis. Mvg Karmen Cilissen

Post NL

Naar: K. C.

18/12/2020

Beste Karmen,Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je je pakket nog niet hebt hebt ontvangen. Wat een vervelende situatie, mijn excuses.Het is helaas niet mogelijk om een pakket zonder track en trace op te zoeken. Zonder track en trace is er geen informatie beschikbaar over de weg die het pakket heeft afgelegd.Het is altijd raadzaam om een pakket te verzenden met track en trace, en eventueel een verzekering, zodat er eventueel onderzoek naar het pakket kan worden gedaan als er iets misgaat.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Trijntje DriezenKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

K. C.

Naar: Post NL

18/12/2020

Beste, Bedankt. Hier heb ik dus niks aan. Het heeft mij 9 euro gekoste deze verzending. Zoals ik eerder vermeld heb, mogen zij dus deze pakketten gewoon stelen. Als ik 14 euro had betaald, was er niks mis. 9 euro is echt wel duur voor een verzending. Belachelijk gewoon. Zoals ik eerder ook zei, zou u beter uw koeriers wat meer controleren. Enkele weken geleden bood ene van jullie koeriers 2 handtassen aan om te kopen. Enkel cash geld zei hij. Heel verdacht. Waarschijnlijk zijn er die dag ook net 2 handtassen verdwenen bij iemand anders. Triestig als jullie dit toelaten. Veel mensen worden hier ongelukkig van. Maar ja, volgende keer met code nemen zeker. Dat antwoord is het enige wat ik krijg. Het zal mij nooit meer overkomen.

Post NL

Naar: K. C.

30/12/2020

Beste Karmen,Bedankt voor je bericht via de site. Zonder tracktrace code kunnen we, helaas, je pakket niet traceren. Mijn excuses hiervoor. Wel zou ik graag melding willen maken van gedrag van onze chauffeur. Om de melding door te geven heb ik vanjoude volgende gegevens nodig: de datum en het tijdstip van het voorval en een nummerbord en/of barcode van een zending, bezorgd door deze bezorger.Hopelijk herinnert u het zich of heeft u dit misschien ergens genoteerd, want zulke praktijken zijn strafbaar. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.U kunt antwoorden door te reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Martina SpigicKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform