Terug

Pakket gestolen in het sorteercentrum

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DHL Belgium

16/11/2019

Ik had iets gekocht bij een particulier die op zijn beurt het pakketje heeft verstuurd via DHL (was overigens niet mijn keuze) . Uiteindelijk is het kwijtgeraakt in het sorteercentrum.Gestolen dus met andere woorden. Ik vind dat dit niet gewoon onder de normale vergoeding mag vallen van max. 15 euro. De inhoud was veel meer waard. Aangezien hier sprake is van diefstal bij DHL zelf is het ook geen overmacht en ligt de fout noch bij de verzender noch bij de ontvanger.

Berichten (3)

A. C.

Naar: DHL Belgium

01/12/2019

Ik wacht nog steeds op een antwoord

DHL Belgium

Naar: A. C.

10/12/2019

Beste, Volgens onze systeem uw zending kon niet getraceerd worden. De verzender is hiervoor geïnformeerd om online een claim in te dienen.Dossier nummer: 08320682Gelieve contact op te nemen met de verzender voor meer informatie.Met vriendelijk groet, Jolivier -----------

A. C.

Naar: DHL Belgium

10/12/2019

Is dit weer een robot ofzo? Die eerste zin is niet eens deftig samengesteld. Het betreft nog steeds diefstal en dient ook zo behandeld te worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform