Terug

Pakket gepikt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: bpost

06/07/2023

Beste , De postbode heeft gewoon het pakket voor mijn voordeur gelegd straatkant . En beweerd dat dit een veilige plaats was. Nu is mijn pakket gestolen en nergens te vinden. Shein is een onderzoek gestart maar ik vindt het niet kunnen dat postbode gewoon pakket voor deur achterlaat en niet op veilige plaats of ophaalpunt. Dit is eerste keer dat een pakket verdwijnt voor mij ben erg geschrokken. Mijn vraag is nu hoelang duurt een onderzoek en wie betaald mijn pakket terug ?

Berichten (3)

bpost

Naar: I. B.

06/07/2023

REF 1-49404243503Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MP1ZDCH]

I. B.

Naar: bpost

06/07/2023

Volgens wetgeving is het de verzender die een klacht moet indienen bij bpost aangezien deze een contract heeft bij bpost dit is gebeurt . Ik als ontvanger heb via de verzender procedure opgestart zoals bpost aangeeft op website onder pakket verloren .Mijn vraag is wie betaald mijn pakket terug en hoelang duurt zo een onderzoek

bpost

Naar: I. B.

06/07/2023

Beste klant,Tot op heden diende de afzender voor deze zending nog geen klacht in bij bpost.De afzender is de begunstigde van een eventuele vergoeding overeenkomstig de algemene voorwaarden van toepassing op het gekozen product.bpost betaalt in voorkomend geval de vergoeding aan de afzender.Het is vervolgens aan de afzender om met u een comepnsatieregeling uit te werken.De duurtijd van het onderzoek is afhankelijk van de stappen die moeten ondernomen worden.Met vriendelijke groeten,Philippe[THREAD ID:1-MP6H4ZY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform