Terug

Pakket geopened en inhoud gestolen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Mondial Relay

21/02/2022

Beste,Ik had een pakket met games opgestuurd naar een bedrijf in NL namelijk Lamar Games. Dit is een webshop en ik kreeg een waardebepaling na inruil van deze games om dan te besteden in hun webshop.Het pakket is ten eerste al abnormaal lang onderweg geweest. Het is dan uiteindelijk overgedragen naar PostNL en bij ontvangst heeft de ontvanger mij meteen verwittigd dat minder dan de helft van de games en alle dure stukken er niet in zaten. Ik had op voorhand foto's en een lijst gemaakt met de inhoud dat ik ging opsturen en ik had hier een voorlopige offerte van gekregen met waardebepaling.Hij heeft mij ook foto's gestuurd dat het pakket zeer duidelijk geopend is en terug dicht getaped is door een postbedrijf. Het jammere is dat verzenden naar NL als particulier vrij duur is en ik hierbij geen bijkomende verzekering heb genomen. Ik ben momenteel zeker 100euro aan waarde kwijt.

Berichten (1)

Mondial Relay

Naar: J. P.

21/02/2022

Beste,Dank u voor uw verzoek.Ik heb de klacht van onze klant met belangstelling gelezen en het spijt me te horen dat er artikelen zijn kwijdgeraakt tijdens de levering.Aangezien er op het ogenblik van de verzending geen verzekering was afgesloten, heb ik vandaag het verzoek om een forfaitaire schadevergoeding van 25 euro geregistreerd.Dit bedrag zal beschikbaar zijn op de Mondial Relay rekening van de klant binnen maximum 3 weeken.Zodra het bedrag beschikbaar is op de Mondial Relay rekening, zal de klant een overschrijving op haar bankrekening kunnen aanvragen zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden.Hoogachtend. Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10www.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 21 février 2022 14:11À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Pakket geopened en inhoud gestolen - (CPTBE01468687-10)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform