Beste,Dank u voor uw verzoek.Ik heb de klacht van onze klant met belangstelling gelezen en het spijt me te horen dat er artikelen zijn kwijdgeraakt tijdens de levering.Aangezien er op het ogenblik van de verzending geen verzekering was afgesloten, heb ik vandaag het verzoek om een forfaitaire schadevergoeding van 25 euro geregistreerd.Dit bedrag zal beschikbaar zijn op de Mondial Relay rekening van de klant binnen maximum 3 weeken.Zodra het bedrag beschikbaar is op de Mondial Relay rekening, zal de klant een overschrijving op haar bankrekening kunnen aanvragen zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden.Hoogachtend. Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10www.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 21 février 2022 14:11À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Pakket geopened en inhoud gestolen - (CPTBE01468687-10)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.