Beste, Op 18/10/23 verzond ik een pakket naar een italaanse kennis.Op 26/10/23 kreeg ik een berichtje dat het pakket aangekomen was maar dat de doos zwaar beschadigd was en de inhoud er uitgehaald was (heb hier foto's van indien nodig).Ik heb hierop contact opgenomen met Mondial Relay (31/10/23), na een opvolgmail op 6/11/23 kreeg ik bericht dat deze gingen op zoek gaan naar het pakket (inhoud)en dit binnen de 21 dagen. Indien dit niet lukte, zou er een vergoeding betaald worden in overeenstemming met hun algemene verkoopsvoorwaarden.Op 03/01/24, dus veel later dan de 21 dagen die ze eerder vermeldde in hun mail, kreeg ik een bericht dat ze navraag hadden gedaan bij de koerier en dat die zogezegd aangebeld had en dat de geadresseerde had gezegd om het pakket te leggen op de brievenbus.Dit heb ik nagegaan bij mijn kennis en dit klopt niet, hij was op het moment van de levering niet thuis (op kantoor).... Op 8/1/24 heb ik terug contact opgenomen met Mundial Relay om dit te melden (dat de geadresseerde niet thuis was en de koerier dus loog) en om hen te wijzen op hun eigen voorwaarden en dat de inhoud van het pakket niet gevonden was binnen de 21 dagen.Waarop ik op 12/1/24 een laaste mail kreeg waarin stond dat ze me niet gaan vergoeden omdat het pakket geleverd was....Dit vind ik een bijzonder povere manier om met klachten om te gaan. Het pakket werd beschadigd en leeg 'geleverd' en nadien liegen ze ook nog dat de geadresseerde gezegd had om het pakket op de brievenbus te leggen.Ik verwacht een vergoeding alsook excuses.