Terug

Pakket geleverd, nergens te vinden, case ingediend ondertussen al een week niets meer gehoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

09/04/2024

Ik bestelde een aantal weken terug een pakketje van Cider. De vorige pakketjes hebben telkens de bestemming gevonden, al verzond GLS pas de ochtend zelf dat ze plots gingen leveren. En dit een kwartier voor er een mail kwam met: pakket werd geleverd. Ik heb overal gekeken, bij de buren gevraagd, in de hallen van de andere appartementen in mijn buurt gaan kijken, zelfs in mijn postbus (die veel te klein is voor het pakket) en de garage (waar ze niet inkunnen) gaan kijken om zeker te zijn. Zelfs in de struiken lag niets. Ik diende in dat het pakket nergens te vinden was met de info die ik hierboven ook al gaf. Het eerste antwoord dat ik kreeg was heb je al eens gecheckt bij de buren, in je garage, .... Er is dus niet eens deftig gekeken naar de klacht, want deze stap hadden we zo kunnen overslaan als ze het bericht gelezen hadden. Daarna stelden ze voor info te vergaren bij de chauffeur die geleverd had. Na 3 dagen krijg ik bericht dat de chauffeur niet antwoord op het bericht (had ik totaal niet zien aankomen). Ze gingen dus een intern onderzoek starten en daarvoor moest ik doorgeven wat er in het pakketje zat. Dit gaf ik door en sindsdien heb ik weer niets van hen gehoord. Dit is bijna een week geleden. Ik heb ook nog gebeld voor een ander pakketje (van mijn vriend dat niet geleverd kan worden omdat ons adres niet vindbaar is, mind you dat we al 4x hebben doorgegeven wat ons adres is AAN DE TELEFOON) en ook gevraagd naar mijn pakket en de status. Konden ze niet vinden & gingen ze nog een ticketje opendoen. Again, weer niets gehoord. Na deze 2 voorvallen hebben we besloten om nooit meer ergens te bestellen waar GLS mee betrokken is. Wat een rotservice. Niet de mensen die je aan telefoon krijgt, zij proberen echt hun best te doen, maar wie er achter de rest zit. Ik dacht dat BPOST erg was, maar GLS tilt dit toch echt tot een niveau hoger. Ik heb ondertussen maar mijn order gecancelled voordat ik dit niet meer kon, aangezien dat het bedrijf waar ik bij besteld had mijn pakket als geleverd ziet & ik nu nog in de opzegtermijn zat. Ze waren zo vriendelijk alles te refunden. Maar van GLS hoor ik gewoon niets meer.PS: de moeite die ik heb moeten doen om een telefoonnummer te pakken te krijgen van jullie is echt belachelijk. Enkel jullie JIRA ticketing systeem waar niemand ooit op antwoord. Ergens in een obscuur documentje toch een nummer gevonden waar ik dan toch telkens iemand aan de lijn kan krijgen gelukkig. Again, wat een rotservice.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. D.

10/04/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een dringende reminder op onderzoek chauffeur te vragen (mijn collega heeft dit via JIRA systeem wel al opgestart)Volgens geolocalisatie van zijn camionette was de chauffeur wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. D.

18/04/2024

Beste,Alvast onze excuses voor het ongemak.Na onderzoek werd uw pakje helaas niet teruggevonden.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons en een vervang zending of een terugbetaling aan U volgens uw desiderata.MvgInvestigationDesk TeamChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform