Terug

Pakket Geleverd maar niets ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/06/2023

Beste,Ik bestelde een pakket op een online webshop in België, die vervolgens het pakket via GLS heeft verzonden vanuit Duitsland naar België.Ik dacht dat ik dus mijn dringende bestelling snel ging hebben, niet dus.In track & trace staat dat het pakketje is afgeleverd op mijn adres terwijl ik nooit een pakket heb ontvangen. Ik was de hele dag thuis en er is ook niets in de brievenbus of bij de buren achtergelaten. Ik ben zelfs naar een gelijkaardige straatnaam met hetzelfde huisnummer gaan horen maar ook daar hebben ze niets ontvangen.Dit is nu al de 2de keer achter elkaar dat ik een grote bestelling moet ontvangen via GLS dat deze zogezegd geleverd is maar dat ik niets ontvangen heb...Mvg,Gewenst oplossing:Terugbetaling: € 253,63SchadevergoedingTerug betaling en schadevergoeding of het alsnog leveren van het pakje.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform