Terug

pakket geleverd maar niets in

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. M.

Naar: FNAC BELGIUM

21/08/2025

Beste, Wij hadden eerder deze week een laptop besteld via fnac. Een Dell, maar toen wij vandaag ons pakket kregen merkt ik op dat dit heel licht aanvoelde. Ik heb dan ook het pakket onmiddellijk opgemaakt en merkte dus inderdaad op, zoals ik al vermoedde, dat er niets in het pakket zat. Ik kon de persoon die het geleverd had nog aanspreken en vroeg zijn naam. Zei dat er niets in het pakketje zat, maar zei dat hij via Bpost werkt en hij van niets wist. En dat ik moest contact opnemen met Bpost of Fnac zelf. Heb ik dan ook gedaan. Maar ze gingen het behandelen. Heb ook gemeld dat ik sowieso een klacht zou opstarten bij jullie. Ik bezorg hier ook de factuur, de foto's die ik genomen heb en de gegevens van diegene die het pakket heeft geleverd. Hopelijk kunnen jullie ook iets doen zodat wij toch onze laptop hebben. Alvast bedankt voor de gedane moeite. Met vriendelijke groeten Pauwels Veer;e

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: A. M.

22/08/2025

Raphael (Fnac) 22 aug 2025 08:50 CEST Beste Veerle, Bedankt voor uw mail. We bevestigen dat een incident voor u geopend werd bij Bpost na onze gesprek van gisteren. U mag erop rekenen dat wij u hiervoor niet in de steek laten en dit allemaal voor jouw onderzoeken. Op basis van het gewicht van uw pakje wanneer deze bij Bpost is aangekomen kunnen wij al bevestigen dat het pakje niet leeg verzend werd. Bpost zal nu alle stappen onderlopen en de persoon die verantwoordelijk was voor de levering aanspreken. Wij houden u hiervan nog op de hoogte van zodra wij meer nieuws hebben. Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking. Met vriendelijke groeten, Raphael Klachten 21 aug 2025 14:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Charter voor persoonsgegevens [XRVZMN-5EWMR]

Bemiddeling door Testaankoop 22 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform