Terug

Pakket geleverd maar niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Temu

25/03/2024

Beste, ik bestelde op 10 maart bij Temu ter waarde van €287,85 en er staat dat deze bestelling geleverd is terwijl ik niks heb ontvangen. Ik heb meermaals contact opgenomen en zij zeggen dat er geen tussenkomst is voor de bestelling omdat het werd afgeleverd volgens de koerierdienst en daarmee is de kous af. Heel eenzijdig waar je als consument dus niets kan mee doen. Zo heb ik dus geen goederen maar heb ik wel een factuur openstaan. Klantenservice is verschrikkelijk en houdt voet bij stuk. Het werd zogezegd geleverd…

Berichten (1)

Temu

Naar: S. L.

08/04/2024

Dear Ms. Linskens,This is in response to your complaint with reference number CPTBE01992134-45.Thank you for bringing this matter to our attention. We regret to hear that your experience with us is less than satisfactory.After receiving your complaint, we promptly investigated the matter. As a gesture of goodwill with no admission of liability, we are pleased to issue a full refund for your Temu order PO-020-03941902495353881. The refund will be returned to your original payment method, Klarna.Please kindly note that once Klarna successfully processed the refund, you will receive an email confirming your refund and your payment plan will be updated accordingly.Please do not hesitate to reach out if you need any additional assistance.We provide herewith a courtesy Dutch translation of our response. If there are any discrepancies between the English and Dutch versions, please refer to the English version for our intended meaning.Respectfully yours,Temu Legal Team-------Geachte mevrouw Linskens,Dit naar aanleiding van uw klacht met referentienummer CPTBE01992134-45.Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet zo bevredigend is.Na ontvangst van uw klacht hebben wij de zaak direct onderzocht. Als gebaar van goede wil, zonder erkenning van aansprakelijkheid, geven wij u graag een volledige terugbetaling voor uw Temu-bestelling PO-020-03941902495353881. De terugbetaling wordt teruggestort via uw oorspronkelijke betaalmethode, Klarna.Houd er rekening mee dat zodra Klarna de terugbetaling succesvol heeft verwerkt, u een e-mail ontvangt waarin uw terugbetaling wordt bevestigd en dat uw betalingsplan dienovereenkomstig zal worden bijgewerkt.Aarzel niet om contact op te nemen als u aanvullende hulp nodig heeft.Wij bieden u hierbij een beleefde Nederlandse vertaling van onze reactie. Als er verschillen zijn tussen de Engelse en de Nederlandse versie, verwijzen wij u naar de Engelse versie voor de bedoelde betekenis.Hoogachtend,Het juridische team van TemuThe original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform