Terug

Pakket geleverd maar niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Colis Privé

22/03/2023

Beste,Mijn verzamelobject ging geleverd worden door uw pakjesdienst Colis Privé. Via de trackingscode kreeg ik de melding dat het pakket geleverd werd, echter is dit niet het geval. Het pakket is niet in mijn bezit.Klacht neerleggen lukt blijkbaar niet. via de trackingscode klacht ingediend wegen het pakket niet ontvangen te hebben terwijl de tracking zegt van wel geleverd te zijn.Ik kreeg via een no-reply mail te horen dat ik naar certificate@colisprive.com een attest van erewoord moest schrijven met mijn naam, postcode en trackingsnummer voor een onderzoek te starten.Ik doe dit maar krijg melding dat mijn mail niet toekomt.Dan maar geprobeerd via opvolgenvanpakketten@colisprive.com, maar helaas hier hetzelfde liedje. De mail kan niet worden bezorgd.Telefonisch ook niet bereikbaar, men wordt doorverwezen naar de website en dan wordt het gesprek beëindigd.Dus qua communicatie sta ik vast, geen gehoor.Ondertussen al Aitrack gecontacteerd die het pakket heeft overhandigd aan Colis Privé, daar wacht ik nog op antwoord als zij me eventueel kunnen helpen.Ook heb ik de verkoper van mijn aankoop/pakket gecontacteerd om te vragen als zij contact kunnen leggen met de pakjesdienst.Ik wil mijn pakket vinden, dit kan niet opnieuw worden aangekocht! Ik voel me genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Zoveel negatieve recensies over Colis Privé.Graag gehoor aub!

Berichten (1)

J. V.

Naar: Colis Privé

31/03/2023

Beste, Uiteindelijk contact gekregen via e-mail na een week proberen sturen zonder succes vanwege uw e-mail adressen niet bereikbaar waren zoals mijn screenshots in vorig bericht aangeven.Nu als antwoord krijgen dat u mijn pakket niet kan lokaliseren en mij dan doorverwijzen contact op te nemen met de koerier die het pakket aan u heeft overhandigd gaat me mijn petje te boven..U bent het kwijt, niet de verkoper van mijn pakje en niet zijn koerierdienst. Maar U!Neem uw verantwoordelijkheid op en zorg dat uw bedrijf ten minste optimaal draait en de service aanbied die mensen verwachten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform