Terug

Pakket gekregen dat niet besteld is

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. N.

Naar: My Collections bv

19/12/2025

Beste, Ik heb een pakket gekregen in mijn brievenbus dat ik niet besteld heb. Ik heb van het bedrijf enkel een adres en wil geen kosten maken voor iets dat ik niet besteld heb. Hoe kan ik dit oplossen? Mvg Leo

Berichten (2)

My Collections bv

Naar: L. N.

19/12/2025

Geachte, Wat vervelend zeg! Heeft u wellicht het klantnummer (op de brief bij het pakket) voor ons, zodat wij e.e.a. voor u kunnen nakijken en in orde kunnen maken? Wij vernemen graag even van u. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Vlaanderen My Collections BV Groeneweg 17 9320 Aalst-Erembodegem T:02/899.20.65 E:info@mycollections.be IBAN:BE85363105668406 Ondernemingsnummer: 0507.989.196 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

L. N.

Naar: My Collections bv

20/12/2025

Beste, Bij het pakketje zit geen brief bij. In bij lage het pakket met inhoud. Mvg Leo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform