Terug

Pakket gaat rechtstreeks naar postpunt in plaats van levering aan huis.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. H.

Naar: Post NL

21/02/2023

Al vijf of zes keer komt PostNL geen levering brengen en gaat het pakket rechtstreeks naar het postpunt ondanks dat we betalen voor levering aan huis. In de chat van de klantenservice wordt er vermeld dat ze nog een tweede keer langskomen maar dat wordt tegensproken door de klantendienst. Het enige dat je kan doen is een klacht indienen, zij doen hun werk niet, ik betaal, de leverancier betaalt en zij krijgen de centen voor hun werk niet te doen. Je staat met je rug tegen de muur, het enige dat zij doen is hun verontschuldiging aanbieden, maar voor de rest los het maar op. Elke keer beloven ze steeds dat het niet meer zal gebeuren. Waarvoor is er dan een klantendienst als er geen oplossing wordt geboden?

Berichten (1)

Post NL

Naar: P. H.

21/02/2023

Goedendag,Via deze mailbox kunnen wij geen vragen beantwoorden betreffende de status van uw pakket.Voor vragen over de status van uw pakket kunt u ten allen tijde onze gedetailleerde en up to date Track and Trace raadplegen: www.postnl.be/ontvangenack-and-trace/volg-pakket/.Vul de barcode van de zending en uw postcode in en zie een volledig overzicht van de weg van uw pakket.Biedt onze Track and Trace geen antwoord?Contacteer dan de klantendienst van PostNL Pakketten:www.postnl.be/contactostnl-klantenservice/contact-opnemen/Vriendelijke groet,het team van PostNL België--------------------------------------------------------------------------------Bonjour,Ceci est une réponse standard générée. Nous avons bien reçu votre e-mail.Via cette adresse électronique, nous ne pouvons pas répondre aux questions concernant le statut de vos envoi.Si vous avez des questions sur le statut de votre envoi, vous pouvez à tout moment consulter notre service de suivi détaillé et régulièrement mis à jour, Track and Trace, sur s:www.postnl.be/fr/receptionack-et-trace/colis/Il suffit d’indiquer le code-barres de votre envoi ainsi que votre code postal pour obtenir un aperçu complet du trajet parcouru par votre colis.Si vous ne trouvez pas la réponse à votre question via notre service Track and Trace, vous pouvez toujours contacter notre service clients de PostNL Colis: www.postnl.be/fr/contact/Cordialement,L'équipe de PostNL Belgique


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform