Terug

Pakket defect geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: ZALANDO

21/09/2023

Hallo, ik bestelde kledij bij zalando. Toen ik de automaat open deed, zat mijn pakket reeds geopend/stuk in de automaat. Hier heb ik ook foto’s van genomen. Bij het thuis aankomen heb ik dit bekeken en ontbraken er heel wat stuks. Zalando heeft hier een onderzoek naar gedaan en ze zeggen dat ik alles ontvangen heb en dus moet betalen. Dit gaat over een groot bedrag dat ik niet ga betalen omdat ik het niet heb gekregen. Ik vroeg of ik meer info kon hebben over het onderzoek, maar deze mogen/kunnen ze mij niet bezorgen. Er staan aan de automaat ook camera’s, zo kunnen ze zien dat ik dit stuk uit de automaat heb gehaald. Ook heb ik foto’s met hun gedeeld. Wat kan ik hier aan doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform