Via Bpost werd 28/01 een pakket met next-day-delivery besteld. 31/01 stond de track & trace van BPOST nog steeds op:Informatie over de zending ontvangen van de afzenderContact opgenomen met hun klantendienst, die liet verstaan dat het nog niet ontvangen werd van de leverancier. Leverancier opgebeld die liet verstaan dat BPOST hier de dag zelf nog om gekomen is. 31/01 ander pakket besteld met next-day-delivery, van andere leverancier. 31/01 in ontvangst genomen door BPOST volgens leverancier.Status de hele doorlopende 01/02? U raadt het al:Informatie over de zending ontvangen van de afzender Klantendienst lacht u aan telefoon uit en vraagt om minstens 5 dagen te wachten vooraleer contact op te nemen met hen (zelfs bij next-day-delivery paketten). Bij verder bevraging geeft men dan toe dat de klantendienst hier 0 effect op heeft, en eigenlijk niets betekent behalve een uitlaatklep. Men weigerde mij door te verbinden met iemand die hier wel effect op heeft, of een verantwoordelijke.Wanneer enkele uren later opnieuw gebeld wordt met de klantendienst, is er toevallig een nieuw sub-menu m.b.t. paketten die minder dan 5 dagen geleden besteld zijn. Wanneer u dit aanklikt, krijgt u een automatische boodschap we zijn er mee bezig en wordt er ingehaakt. Na 5 verschillende mensen te spreken bij de klantendienst, blijkt er dan opeens staking te zijn in het depot in Brussel.Klacht indienen bij BPOST kan, maar wordt niet genoteerd of geëscaleerd. Het is simpel. Als BPOST next-day-delivery niet kan garanderen, dan moet dit contract stopgezet worden en andere bezorger ingeschakeld worden.