Terug

Pakket dagenlang op Informatie over de zending ontvangen van de afzender

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: bpost

01/02/2022

Via Bpost werd 28/01 een pakket met next-day-delivery besteld. 31/01 stond de track & trace van BPOST nog steeds op:Informatie over de zending ontvangen van de afzenderContact opgenomen met hun klantendienst, die liet verstaan dat het nog niet ontvangen werd van de leverancier. Leverancier opgebeld die liet verstaan dat BPOST hier de dag zelf nog om gekomen is. 31/01 ander pakket besteld met next-day-delivery, van andere leverancier. 31/01 in ontvangst genomen door BPOST volgens leverancier.Status de hele doorlopende 01/02? U raadt het al:Informatie over de zending ontvangen van de afzender Klantendienst lacht u aan telefoon uit en vraagt om minstens 5 dagen te wachten vooraleer contact op te nemen met hen (zelfs bij next-day-delivery paketten). Bij verder bevraging geeft men dan toe dat de klantendienst hier 0 effect op heeft, en eigenlijk niets betekent behalve een uitlaatklep. Men weigerde mij door te verbinden met iemand die hier wel effect op heeft, of een verantwoordelijke.Wanneer enkele uren later opnieuw gebeld wordt met de klantendienst, is er toevallig een nieuw sub-menu m.b.t. paketten die minder dan 5 dagen geleden besteld zijn. Wanneer u dit aanklikt, krijgt u een automatische boodschap we zijn er mee bezig en wordt er ingehaakt. Na 5 verschillende mensen te spreken bij de klantendienst, blijkt er dan opeens staking te zijn in het depot in Brussel.Klacht indienen bij BPOST kan, maar wordt niet genoteerd of geëscaleerd. Het is simpel. Als BPOST next-day-delivery niet kan garanderen, dan moet dit contract stopgezet worden en andere bezorger ingeschakeld worden.

Berichten (1)

bpost

Naar: T. D.

01/02/2022

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,LeviBpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-IIBJKHH]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform