Terug

Pakket buiten gelaten, en leveringplaats aangeduid als veilig

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. T.

Naar: bpost

07/01/2024

Beste,Ik heb een online aankoop gedaan, het pakket werd achtergelaten aan de buitendeur, zie onderstaande linkhttps://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=nl&itemCode=wtqvwdpl&postalCode=9140&utm_source=Parcel_RECEIVER_DELIVERY_NOTIFICATION&utm_medium=email&utm_campaign=Home_delivery&utm_content=TackTrace_buttonWanneer ik thuis was kon ik het pakket niet terugvinden, ik heb de buren gevraagd maar zonder resultaten.Ik hoop u hiermee kunt helpenAlvast bedanktMet vriendelijke groeten

Berichten (1)

bpost

Naar: T. T.

08/01/2024

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,LevibpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-O6BAGAD]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform