Terug

Pakket blijft op Sorteercentrum

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Mondial Relay

13/10/2022

Beste, ik kocht via Vinted een product van toch wel wat waarde zoals ik al meerdere malen gedaan heb en waar ik dan ook gebruik gemaakt heb van jullie diensten. Hierbij heb ik nog nooit problemen ondervonden. Nu zit men pakje met trackingsnummer al sinds 28 september op jullie sorteercentrum. Dit ging geleverd worden tussen 28 september en 3 oktober en we zijn nu 13 oktober. Ik heb gemaild en krijg geen antwoord, ik heb al meerdere keren gebeld (zowel in NL en FR) en er neemt niemand op. Ik zou graag toch wel men pakje ontvangen of op zijn minst al een uitleg krijgen wat het probleem is. Sven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform