Terug

Pakket blijft nog steeds bewaard in depot Puurs

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/12/2021

Beste,Via mijn track&trace bij jullie kon ik zien dat (vanwege mijn onvolledig adres) mijn bestelling op 3/12/2021 bij GLS aangekomen niet geleverd kon worden , wat ik uiteraard begrijp! Blijkbaar wat fout gelopen bij aanmaak account bij TradeINN.Zo kan ik via mijn track&trace op jullie site zien dat mijn bestelling bij jullie in het depot te Puurs bewaard wordt.Ondertussen heb ik jullie meerdere malen proberen te bereiken , telefonisch lukt niet! Dan maar via jullie contactformulier, dit heb ik zo 3 à 4 maal uitgevoerd met juiste adresgegevens, track&trace, enz…Met de vraag dat ik zéér graag mijn dure bestelling zou ontvangen!..Ondertussen zijn we 7/12/2021 en nog steeds staat mijn order op jullie site als order bewaard depot te Puurs.Maar geen enkel antwoord heb ik van jullie mogen ontvangen. Enkel de firma zelf :TradeINN, waar ik mijn aankoop deed was zo beleefd om mij onmiddellijk terug te mailen.Zij gingen iemand van jullie verwittigen en met mij contact laten opnemen.Ben benieuwd of ik mijn order toch nog in ontvangst zal mogen nemen. U mag mij mailen, daar ik beroepshalve zeer druk ben en niet altijd telefonisch bereikbaar ben.Mijn e-mail kan u terugvinden in de meerdere berichten die ik jullie verstuurd heb.Mvg.

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. K.

08/12/2021

Beste,Bedankt voor u mail.Wij hebben momenteel een overvloed aan mails waardoor wij niet onmiddellijk kunnen antwoorden.Ons team doet ons best om dit allemaal asap te behandelen.Kan u ons het pakketnummer bezorgen aub? Aan de hand van de referentie in uw mail kan ik niets vinden.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/12/2021

Order nr 26925825Tracking number 365041779612TradeINN Jas

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. K.

08/12/2021

Beste,Uw correcte gegevens zijn in ons bezit.Dit pakje kon tot op heden nog niet in levering vertrekken wegens vertraging.We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te leveren, echter kan ik momenteel geen leverdatum bezorgen.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform