Terug

Pakket blijft in Leveringsdepot en wordt maar niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/07/2023

Beste, mijn parcel bestaat uit 2 pakketten. Op maandag 03/07 werd het bij mijn thuis aangeboden, maar aangezien ik werken was, was levering niet mogelijk. Dezelfde dag heb ik mijn leveringsvoorkeuren aangepast naar een parcelshop. Pakje 1 van de 2 werd dinsdag 04/07 keurig afgeleverd in de parcelshop, maar het 2de pakje tot mijn verbazing niet, hoewel beiden pakketten de dag ervoor reeds in de bestelwagen zaten voor levering. Sindsdien heb ik al 7x de melding gekregen dat mijn pakje zich in het leveringsdepot bevind, maar tot op heden geen levering van het 2de pakje in de parcelshop. Als beide pakketten maandag 03/07 reeds aangeboden werden voor levering, waarom worden ze dan niet beiden in de parcelshop geleverd de dag nadien ?

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. S.

12/07/2023

BesteEen mail wordt naar ons depot in Tongeren gestuurd om uw vraag te kunnen beantwoorden en vooral het nodige te doen zodat uw pakket zo snel mogelijk bij U afgeleverd kan worden.Onze excuses voor het ongemak, we nemen zo snel mogelijk contact met u op.MvgInvestigationDesk Team

GLS Belgium NV/SA

Naar: G. S.

17/07/2023

BesteUw 2de colli is nu op parcel shop (Lektuurshop Jo ) op 15/07 geleverdMocht u nog andere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons opMvgInvestigation Desk Team (Christine)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform