Beste, ik bestelde 10/07 3 items bij Farmaline ter waarde van 51,51€. Bij bestelling werd er ook onmiddellijk betaald. Ik kreeg 13/7 via de Boost app de melding dat het pakket onderweg was naar mijn afhaalpunt. Het pakket is een maand later nog steeds onderweg. Ik nam reeds verschillende malen per mail en telefonisch contact op met Farmaline maar geen reactie. Ik heb ondertussen ook online de terugbetaling aangevraagd met als reden ‘pakket niet ontvangen’ en die werd een dag nadien geweigerd. Ik heb al heel wat besteld bij Farmaline maar ben nu echt danig ontgoocheld in de service. Ik kreeg geen goederen en ben ook nog eens 51,51€ kwijt. Daarnaast heb ik al heel wat tijd gestoken in het contacteren van Farmaline en wordt ik van het kastje naar de muur verwezen. Had ik mijn produkten bij mij plaatselijke apotheek aangekocht dan had in misschien meer betaald maar dan had ik alles al lang gehad en geen tijd verloren.Ik ga Farmaline niet meer aanprijzen bij vrienden en ga hen zeker afraden daar online aan te kopen.Het enige wat ik vraag zijn of de effectieve levering van mijn 3 artikelen of een terugbetaling.