Beste,Ik heb op 6/08/2023 bij Emma een droompakket besteld met bestelnummer 900950057. Het pakket bestaat uit een matrasbeschermer, matras hybride en twee diamond kussens. In totaal + € 1000 betaald met VISA. Mijn matrasbeschermer heb ik vrij snel ontvangen. De rest van mijn bestelling zou tussen 11-25/08 geleverd moeten worden. Na 25/08 nog niks ontvangen. Een paar dagen later is niet echt een probleem, ik heb begrip dat dit niet altijd zo actueel is. Ik heb dan 25/08 een informatieve mail gestuurd voor een leverdatum aangezien de bestelstatus online heel de tijd van bestelling in verwerking terug naar betaling ontvangen sprong. De persoon vertelde mij dat deze tussen 25/08-3/09 geleverd ging worden. Echter tot op vandaag nog niks ontvangen. Ondertussen een paar mails gestuurd zonder reactie. Deze ochtend 50min in de wacht gestaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad de bestelling zou vanaf deze ochtend klaarstaan voor ophaling door de koerier. Ik ben benieuwd. Ik blijf uiteraard bellen en mailen tot ik mijn bestelling heb. Het gebrek aan communicatie vind ik hier het grootste probleem. Ik heb absoluut geen problemen als een levering vertraagt is maar als je aan het lijntje wordt gehouden krijg je het gevoel dat niet alles correct verloopt.