Terug

Pakket besteld, geen leverinformatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: EMMA Matelas

06/09/2023

Beste,Ik heb op 6/08/2023 bij Emma een droompakket besteld met bestelnummer 900950057. Het pakket bestaat uit een matrasbeschermer, matras hybride en twee diamond kussens. In totaal + € 1000 betaald met VISA. Mijn matrasbeschermer heb ik vrij snel ontvangen. De rest van mijn bestelling zou tussen 11-25/08 geleverd moeten worden. Na 25/08 nog niks ontvangen. Een paar dagen later is niet echt een probleem, ik heb begrip dat dit niet altijd zo actueel is. Ik heb dan 25/08 een informatieve mail gestuurd voor een leverdatum aangezien de bestelstatus online heel de tijd van bestelling in verwerking terug naar betaling ontvangen sprong. De persoon vertelde mij dat deze tussen 25/08-3/09 geleverd ging worden. Echter tot op vandaag nog niks ontvangen. Ondertussen een paar mails gestuurd zonder reactie. Deze ochtend 50min in de wacht gestaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad de bestelling zou vanaf deze ochtend klaarstaan voor ophaling door de koerier. Ik ben benieuwd. Ik blijf uiteraard bellen en mailen tot ik mijn bestelling heb. Het gebrek aan communicatie vind ik hier het grootste probleem. Ik heb absoluut geen problemen als een levering vertraagt is maar als je aan het lijntje wordt gehouden krijg je het gevoel dat niet alles correct verloopt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform