Terug

Pakket beschadigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: bpost

12/03/2024

Beste, heb bij Amazon 3 Led lampen met sensor gekocht, deze gisteren ontvangen door bpost. Echter heeft de postbode het pakket in de gietende regen het pakket gedropt waardoor mijn bestelling helemaal nat was. Desondanks mijn leveringsvoorkeur, toch voor mijn deur gezet. Met vriendelijke groeten, Gracy

Berichten (3)

bpost

Naar: G. V.

12/03/2024

REF 1-53702108298Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Het antwoord van de klantendienst is in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en onze procedures. We raden u andermaal aan om contact op te nemen met de respectievelijke afzender Amazon.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten we uw dossier.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-OO6NBOV]

G. V.

Naar: bpost

12/03/2024

Beste Marc, Amazon is niet bereikbaar via mail en ook niet telefonisch. Vandaar ik een klacht neerleg bij jullie diensten, mijn probleem is bij deze dus nog niet opgelost. Graag zie ik uw antwoord per kerende. Met vriendelijke groeten, Gracy

G. V.

Naar: bpost

20/03/2024

Beste, Amazon is niet in de fout gegaan maar wel uw postbode, Amazon heeft u hiervan bericht gestuurd naar uw diensten en wens dan ook een antwoord te ontvangen. U kan niet zomaar het dossier afsluiten, daar het probleem niet is opgelost! U zal begrijpen uit wat voorafgaat ik niet akkoord ga met de afsluiting van het dossier, daar de postbode voor de zoveelste keer in de fout is gegaan. Indien ik geen gunstig antwoord van uwentwege mag ontvangen, zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groeten, Gracy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform