Terug

Pakket al meer dan een week te laat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/05/2020

Beste, na herhaaldelijk contact met uw klantendienst over pakketnummer 95306922365 kan men nog steeds, 10 dagen na uw eerste mail dat het pakket aangenomen was door gls, niet bevestigen of het pakje al in het leveringsdepot is aangekomen. De voorspelde leveringsdatum is al meer dan een week overschreden en uw laatste communicatie stelt dat ik contact moet opnemen met de afzender. U hebt via mail bevestigd dat het pakket aangenomen werd maar sindsdien is hiervan geen spoor en wordt geen leverdatum vastgelegd. Graag bevestiging van het feit dat het pakje bij u in het leveringsdepot is en een definitieve leveringsdatum op korte termijn. Als u, wat ik vermoed, het pakket bent kwijtgespeeld door nalatigheid van jullie bedrijf vraag ik u mij dit eerlijk te melden, zelf contact op te nemen met de afzender en mij een nieuw pakket met dezelfde inhoud te bezorgen. Ik heb bewijs dat de zending al 9 dagen vastzit voor of in uw leveringsdepot via uw app.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform