Terug

Pakket al 6 dagen 'bezorgtijd onbekend'

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Post NL

19/09/2023

Ik kreeg op 13/9 een berichtje dat PostNL mijn pakket ontvangen had. Op 14/9 was de bezorger onderweg en plots staat er 'Bezorging niet gelukt, pakket gaat naar PostNL-puntBezorgtijd wordt berekend'. Ondertussen zijn we 5 dagen verder en blijft dit zo staan. Na heel veel moeite met de chatbot van PostNL, kan ik bellen naar de klantendienst, waar ik na 10min wachten eindelijk iemand kan spreken. Duidelijk tegen de zin van deze persoon vraag ik meer info over het PostNL punt waar het geleverd zou worden. Ik word afgeblokt en krijg gewoon te horen dat ik de verzender moet contacteren. Als ik verdere info vroeg, gewoon telkens weer - op een geirriteerde toon - 'contacteer de verzender want het is hun verantwoordelijkheid'. Bij hen staat er gewoon dat de bezorger al 5 dagen mijn pakket naar een punt brengt, maar als ik dan vraag of eens gecheckt kan worden of de bezorger of dat punt er iets van weet, geen reactie. Ik vroeg om wat duidelijkheid, vooral omdat het niet de eerste keer is dat ik met dat postNL punt miserie heb dat mijn pakket spoorloos verdwijnt of plots na 7 dagen teruggezonden is naar de afzender. Maar de klantendienst was niet bereid om ook maar enigzins te luisteren of te helpen. Contacteer de verkoper, daar moest ik het mee doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform