Terug

pakket al 2 weken dezelfde status

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Post NL

08/12/2021

besteik bestelde bij toprc en mijn pakket zou toekomen bij mij op 24 november . ik kreeg een melding : Adres onjuist, zending gaat retour afzender ?? terwijl ik al meerdere keren bij deze webshop heb besteld .tot op heden heb ik nog niets ontvangen en blijft de status al 2 weken op hetzelfde status staan : Bezorgtijd nog onbekendSorry, bezorgmoment is bijgewerkt .ik heb de webshop gecontacteerd en post.nl zou een onderzoek starten . tot op heden nog niets gehoord......

Berichten (1)

Post NL

Naar: A. C.

17/12/2021

Beste Ronny Hartelijk dank voor uw vraag via de website. Ik begrijp dat u een vraag heeft over de status van uw pakket.Ik zie dat uw zending retour afzender wordt gezonden.De reden van retour sturen staat vermeld op het pakket, dat kan ik hier op dit moment helaas niet zien.Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mocht u naar aanleiding van bovenstaande toch nog vragen hebben, kunt u uiteraard altijd reageren op deze mail.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,RobinKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform