Beste,Ik bestelde op 18/07/23 een nieuwe telefoon van OnePlus in hun officiële webshop. Dit pakket zou op 24/07/23 geleverd worden op mijn thuisadres door GLS.Ondanks dat we de hele dag thuis waren als gevolg van een bericht van aankomende levering, werd er niet aangebeld. We schrokken dan ook op het moment dat we een melding kregen dat het pakket geleverd was en afgetekend door een onbekende met de initialen 'GJJ'. We zijn dan ook meteen bij de nabije buren in alle richtingen gaan informeren of zij ons pakket hadden aangenomen, maar helaas was dit niet het geval.We hebben direct contact opgenomen met de klantenservice van GLS, maar deze wisten ons enkel te vertellen dat het pakket in hun systeem was afgeleverd en dat een verder onderzoek moest aangevraagd worden via de afzender.De afzender, OnePlus, is ondertussen op de hoogte van de verdwijning en heeft de nodige documenten, waaronder een verklaring van het vermiste pakket en een officiële politie melding, ontvangen om een verder onderzoek te starten.We zijn intussen een aantal dagen verder en het pakket is nog steeds niet terecht. Ik hoop alsnog dat het gaat om een simpel misverstand, dat het pakket toch nog onderweg is of afgeleverd is op het verkeerde adres. Ik wens daarom in contact te komen met de koerier van de regio, die het pakket op 24/07/23 zou geleverd hebben, om wat meer informatie te verkrijgen en het probleem op deze manier op te lossen.Ik verwacht van GLS een duidelijker antwoord omtrent de aflevering van mijn pakket. Dank bij voorbaat.