Terug

Pakket afgeleverd en afgetekend, maar niets ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

27/07/2023

Beste,Ik bestelde op 18/07/23 een nieuwe telefoon van OnePlus in hun officiële webshop. Dit pakket zou op 24/07/23 geleverd worden op mijn thuisadres door GLS.Ondanks dat we de hele dag thuis waren als gevolg van een bericht van aankomende levering, werd er niet aangebeld. We schrokken dan ook op het moment dat we een melding kregen dat het pakket geleverd was en afgetekend door een onbekende met de initialen 'GJJ'. We zijn dan ook meteen bij de nabije buren in alle richtingen gaan informeren of zij ons pakket hadden aangenomen, maar helaas was dit niet het geval.We hebben direct contact opgenomen met de klantenservice van GLS, maar deze wisten ons enkel te vertellen dat het pakket in hun systeem was afgeleverd en dat een verder onderzoek moest aangevraagd worden via de afzender.De afzender, OnePlus, is ondertussen op de hoogte van de verdwijning en heeft de nodige documenten, waaronder een verklaring van het vermiste pakket en een officiële politie melding, ontvangen om een verder onderzoek te starten.We zijn intussen een aantal dagen verder en het pakket is nog steeds niet terecht. Ik hoop alsnog dat het gaat om een simpel misverstand, dat het pakket toch nog onderweg is of afgeleverd is op het verkeerde adres. Ik wens daarom in contact te komen met de koerier van de regio, die het pakket op 24/07/23 zou geleverd hebben, om wat meer informatie te verkrijgen en het probleem op deze manier op te lossen.Ik verwacht van GLS een duidelijker antwoord omtrent de aflevering van mijn pakket. Dank bij voorbaat.

Berichten (8)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. G.

28/07/2023

BesteOnze oprechte excuses voor het ongemakIk neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een ondervragingschauffeur te vragen en uw collo asap te lokaliseren.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg van deze zending.MvgInvestigationDesk Team (Christine)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. G.

03/08/2023

Beste,Ten gevolge van ons onderzoek hebben wij van het leverdepot de informatie ontvangen dat uw levering nu correct werd ontvangen.Ik sluit dit dossier af.Laat ons zeker weten indien er nog problemen zouden zijn.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

M. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/08/2023

Beste,Dit antwoord verbaast mij oprecht.Ik heb om zeker te zijn nog een aantal werkdagen gewacht met antwoorden, maar kan nu met zekerheid melden dat ik nog altijd niemand van GLS heb gezien en mijn pakket dus nog altijd niet geleverd is op mijn thuisadres. Het is nu ondertussen al meer dan twee weken geleden dat mijn pakket zou afgeleverd en afgetekend zijn, maar helaas is dit dus nog steeds NIET het geval.Ondanks dat u in uw bericht vermeldt dat mijn pakket na een onderzoek 'nu correct werd ontvangen' blijven de vraagtekens zich opstapelen en daalt het vertrouwen in uw klantenservice aanzienlijk.Ik verwacht zoals in mijn oorspronkelijke klacht aan GLS een duidelijker antwoord omtrent de aflevering van mijn pakket. Dank bij voorbaat.

M. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/08/2023

Beste,Dit antwoord verbaast mij oprecht.Ik heb om zeker te zijn nog een aantal werkdagen gewacht met antwoorden, maar kan nu met zekerheid melden dat ik nog altijd niemand van GLS heb gezien en mijn pakket dus nog altijd niet geleverd is op mijn thuisadres. Het is nu ondertussen al meer dan twee weken geleden dat mijn pakket zou afgeleverd en afgetekend zijn, maar helaas is dit dus nog steeds NIET het geval.Ondanks dat u in uw bericht vermeldt dat mijn pakket na een onderzoek 'nu correct werd ontvangen' blijven de vraagtekens zich opstapelen en daalt het vertrouwen in uw klantenservice aanzienlijk.Ik verwacht zoals in mijn oorspronkelijke klacht aan GLS een duidelijker antwoord omtrent de aflevering van mijn pakket. Dank bij voorbaat.

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. G.

09/08/2023

Beste,Alvast bedankt voor uw feedback.Ik heropen dit onderzoek.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. G.

09/08/2023

Beste,Alvast bedankt voor uw feedback.Ik heropen dit onderzoek.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. G.

17/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. G.

17/08/2023

Beste,Op uw vraag heeft GLS een onderzoek gevoerd naar uw pakket. Zo hebben wij o.m. op basis van de scangegevens uw pakket gezocht binnen ons netwerk.Jammer genoeg moeten wij vaststellen dat wij uw pakket niet hebben teruggevonden. Wij adviseren u dan ook om dit melden aan uw leverancier, zijnde de afzender van dit pakket. U heeft namelijk iets aangekocht bij de afzender die op zijn beurt GLS heeft gecontacteerd voor het transport van dit pakket naar u als bestemmeling.Aangezien er geen rechtstreekse contractuele relatie bestaat tussen u en GLS, verzoeken wij u vriendelijk om de afzender te contacteren die vervolgens een verzoek tot schadevergoeding zal indienen bij GLS. U dient zich te richten tot uw leverancier/de afzender voor het bekomen van een vervangzending of een vergoeding.Wij wensen ons uiteraard te excuseren voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform