Terug

Pakker verloren bij Mondial Relay

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Mondial Relay

10/01/2021

Beste,Op 16 november werd mij een pakket toegestuurd via Mondial Relay met tracking geleverd in een ophaalpunt in Boutersem. Een week na verzending was dat pakket nog syeeds niet toegekomen. Vele pogingen om via telefoon de klanten service van Mondial Relay te contacteren mislukte constant omdat de lijn werd afgebroken. Via het internet heb ik na veel zoeken een email-adres gevonden voor België. Na verschillende over en weer mails werd mij steeds gemeld dat een onderzoek bezig is maar er kwamen geen vorderingen om mijn pakket te vinden. De inhoud van het pakket had een waarde van 109,00€ dat ik had gekocht van een particulier uit Mol. Het gaat om een onderdeel van een drone voor een herstelling. Ik heb Mondial Relay uiteindelijk verantwoordelijk gesteld voor het verlies van dat pakket en een schadevergoeding voor gevraagd. Uiteindelijk krijg ik in hun laatste mail diet antwoord. BesteSpijtig genoeg is er maar een terugbetaling van 25 euro voorzien aangezien er geen verzekering is op u verzendingNogmaals sorrySandraVia hun website kan ik nergens vinden dat je een zending kan verzekeren. Ik ben te weten gekomen dat bij Mondial Leray het verdwijnen van pakketten schering en inslag is. Ik kan ondertussen ook mijn pakket niet meer tracken omdat die is verwijderd.

Berichten (2)

Mondial Relay

Naar: D. H.

13/01/2021

BesteHieronder kunt u onze verschillende verzekeringen terugvinden op onze site.MONDIAL RELAY biedt aan de Klant 5 optionele verzekeringsniveaus aan (N1 tot N5) waarbij een forfaitaire schadevergoeding tot Eur 500,- mogelijk is (zie de website).De Klant kan er op basis van de waarde van het pakket voor kiezen zijn pakket al dan niet te verzekeren voor een hogere schadevergoeding door het gewenste verzekeringsniveau toe te voegen.Prettige dag verder

D. H.

Naar: Mondial Relay

13/01/2021

Beste, ondertussen ben ik wel mijn pakket kwijt en inderdaad is er de mogelijkheid om een verzekering te nemen maar dat een pakje plots verdwijnt en daar heb ik het moeilijk mee. Ik ben de inhoud kwijt en moet nu hetzelfde product opnieuw aankopen. Dat is 218,00€ voor een product dat 109,00€ koste. En ik zou van jullie 25,00€ als recuperatie krijgen. Dat is erg klant onvriendelijk. Kunnen jullie mijn een betere compromis voorstellen. Tenslotte ben ik de dupe van jullie fout. Ikzelf heb 38 jaar gewerkt in een distributie bedrijf. Ook daar ging al iets verloren maar ging men op zoek naar de oorzaak en meestal vond men die. Dat bedrijf is de grootste van België en verhandeld gemiddeld 300.000 pakjes per dag over gans België. Ik vermoed niet dat Mondial Relay in België dat aantal op een maand behaald. Dus zo een berg pakjes zulle er niet blijven liggen in jullie distributie centrum. En jullie werken ook met een traceercode en mijn pakje en volgens de laatste tracking zou het pakje nog steeds in distributie zijn. Doe toch maar een poging om dat pakje terug te vinden. tracking 50727669 postcode: 3360 MVG Danny Hastire


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform