Beste, ondertussen ben ik wel mijn pakket kwijt en inderdaad is er de mogelijkheid om een verzekering te nemen maar dat een pakje plots verdwijnt en daar heb ik het moeilijk mee. Ik ben de inhoud kwijt en moet nu hetzelfde product opnieuw aankopen. Dat is 218,00€ voor een product dat 109,00€ koste. En ik zou van jullie 25,00€ als recuperatie krijgen. Dat is erg klant onvriendelijk. Kunnen jullie mijn een betere compromis voorstellen. Tenslotte ben ik de dupe van jullie fout. Ikzelf heb 38 jaar gewerkt in een distributie bedrijf. Ook daar ging al iets verloren maar ging men op zoek naar de oorzaak en meestal vond men die. Dat bedrijf is de grootste van België en verhandeld gemiddeld 300.000 pakjes per dag over gans België. Ik vermoed niet dat Mondial Relay in België dat aantal op een maand behaald. Dus zo een berg pakjes zulle er niet blijven liggen in jullie distributie centrum. En jullie werken ook met een traceercode en mijn pakje en volgens de laatste tracking zou het pakje nog steeds in distributie zijn. Doe toch maar een poging om dat pakje terug te vinden. tracking 50727669 postcode: 3360 MVG Danny Hastire