Terug

pakjesfraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: ZALANDO

10/10/2023

Ik kreeg vandaag een laatste betalingsherinnering voor een factuur op naam van een persoon die niet op ons adres woont. Ik heb al een mail naar Zalando gestuurd, maar die bleef zonder reactie. Ik heb ook aangifte gedaan bij de politie. Ik heb 2 pakjes ontvangen die ik allebei teruggebracht heb naar Bpost. Morgen zal er waarschijnlijk nog een aanmaning komen voor een ander bestelnummer.

Berichten (4)

I. V.

Naar: ZALANDO

27/10/2023

Ik heb tot op heden nog geen reactie gezien van Zalando. Het kan toch niet moeilijk zijn om een antwoord te formuleren.

I. V.

Naar: ZALANDO

30/10/2023

Vandaag is de eerste brief van een incassobureau aangekomen, met natuurlijk een verhoogd bedrag te betalen. We hebben naar het incassobureau gebeld en onze uitleg gedaan. De juffrouw aan de telefoon heeft ons beloofd dat het dossier geseponeerd zou worden. Ik ben benieuwd. Morgen zal de tweede brief van het incassobureau wel komen.

I. V.

Naar: ZALANDO

07/11/2023

Ik heb ondertussen 2 brieven gekregen van incassobureau COEO waar eindelijk een telefoonnummer op stond. Na contact met het incassobureau werd ons duidelijk dat de naam die op de facturen staat bekend is bij het incassobureau. We hebben op hun aanraden de brieven teruggestuurd en zij zouden het verder afhandelen.

I. V.

Naar: ZALANDO

04/12/2023

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van Zalando, maar ik heb wel op eigen initiatief contact genomen het incassobureau. Zij hebben het dossier afgesloten nadat ze mijn versie en de bewijsstukken die ik had ontvangen hadden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform