Terug

pakjesautomaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: bpost

05/10/2023

Beste, toen ik mijn pakje afhaalde in de pakjesautomaat aan het Raghenoplein te Mechelen stond het deurtje reeds open. Ik had geluk dat mijn pakje er nog in lag doch wil toch melden aan b post dat ik meermaals zie dat datzelfde deurtje open staat. Dit is al maanden zo. Ik vind nergens de mogelijkheid om hierover in communicatie te gaan met B Post.

Berichten (1)

bpost

Naar: M. D.

06/10/2023

Ref 1-50988601746Geachte mevrouw Denissen,Bedankt voor uw melding over het kapotte deurtje van de pakjesautomaat aan het Raghenoplein te Mechelen.Ik heb de nationale verantwoordelijke voor de pakjesautomaten op de hoogte gebracht met vraag dit te laten nazien.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert[THREAD ID:1-NF966T1]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform