Mijn pakje werd geleverd op 17 juli in de pakjesautomaat. Wanneer ik vrijdag 19 juli mijn pakje wil halen, staat er op het scherm dat de automaat geen verbinding heeft met de server. Bijgevolg kan ik mijn pakje niet afhalen. Meerdere malen ben ik gaan kijken en ik ben in het kantoor ook geweest, nog steeds hetzelfde probleem. Op maandag 22 juli (de laatste dag dat ik mijn pakje kan afhalen) heb ik naar de klantendienst gebeld en daar gingen ze kijken om het zo snel mogelijk op te lossen.
Ondertussen zijn we 12 dagen verder en staat de automaat nog steeds geblokkeerd. Mijn retour- en betaaltermijn van Zalando loopt gewoon door zonder enige communicatie van Bpost of Zalando. Na een tweede keer te bellen met de klantendienst van Bpost, kreeg ik iemand aan de lijn die me zei dat ik via Zalando een onderzoek moet laten starten. Dus nog steeds, wanneer er problemen zijn met de pakjesautomaat kan Bpost niets doen? Ze voorzien zo een flexibel systeem om je pakjes te halen/versturen maar al snel merk je dat het op technisch vlak echt ondermaats is. In een wereld waar alles zo digitaal is, beweren ze niet op de hoogte te zijn van de storing. Tot op heden nog geen communicatie en als puntje bij paaltje komt moet de consument blijven rondbellen en aandringen. Ik betreur deze service echt enorm.