Terug

Pakjes nooit geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. O.

Naar: bpost

22/08/2023

Weeral word mijn pakje niet geleverd. Ook niet volgens leveringsvoorkeuren. Op het moment dat het busje van de postbode langs rijd krijg ik een mail dat ik en mijn buur niet thuis zijn en het pakje dus naar het postpunt gaatDit is al maanden gaande. Het is ernstige pestgedrag dat een mentale impact heeft op mij en mijn gezin. Elke keer als we uitkijken naar een pakje beslist de ploeg dat onze wijk bediend om onze post niet te leveren bij onsDit heeft ook een financiële impact want elke keer als wij naar een postpunt moeten door dit pestgedrag kost ons dit geld en tijdHet busje passeert letterlijk ons huis nadat ze leveren bij buren. Om dan te zeggen dat wij niet thuis zijn.Dit is allemaal begonnen omdat ik de opmerking maakte bij de vaste post of dat nu op verlof is dat mn pakjes heel vaak beschadigd of onvolledig geleverd wordenIk vraag u om dit probleem meteen op te lossen het is al maanden gaande. Ik ben zelfs geneigd om rechtsbijstand in te schakelen indien nodigDit is waanzin. Hoeveel klachten moet ik indienen. Ik heb hier eerder al klacht ingediend over gestolen en beschadigde pakketjes. Nu komen de pakketjes helemaal niet meer.Dit zijn pure pesterijen

Berichten (8)

bpost

Naar: J. O.

23/08/2023

REF 1-50220832840Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-N2J6QHD]

J. O.

Naar: bpost

23/08/2023

Dus u gaat hier zo licht mee om. De klantendienst had me gezegd dat ze de postbode terug zouden sturen Dit pestgedrag gaat eens fout aflopen

bpost

Naar: J. O.

23/08/2023

REF 1-50220832840Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-N2J6QHD]

J. O.

Naar: bpost

23/08/2023

Dit is een aanhoudend probleem waarin jullie me blijven sussen en het probleem niet willen

J. O.

Naar: bpost

23/08/2023

Dus u gaat hier zo licht mee om. De klantendienst had me gezegd dat ze de postbode terug zouden sturen Dit pestgedrag gaat eens fout aflopen

J. O.

Naar: bpost

23/08/2023

Dit is een aanhoudend probleem waarin jullie me blijven sussen en het probleem niet willen

J. O.

Naar: bpost

23/08/2023

Ter aanvulling antwoord van amazon

J. O.

Naar: bpost

23/08/2023

Ter aanvulling antwoord van amazon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform