Terug

Pakjes nooit geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. O.

Naar: bpost

30/06/2023

BesteBij deze laat ik mijn grote ontevredenheid weten over u post diensten Sinds vorige week ontvang ik mijn pakjes nooit, en mijn buur ook niet volgens mijn leveringsvoorkeurenDe postbode brengt deze steeds rechtstreeks naar het postpunt. Toen ik hem een keer aansprak zei deze tegen mij dat deze niet wil leveren bij mij Blijkbaar was hij ontevreden omdat ik hem eens gevraagd heb waarom 70% van mijn pakjes beschadigd of onvolledig toekomen bij mij thuis hier in Berendrecht terwijl dit nooit eerder gebeurde toen we in Hoboken woonden.We hadden een verhitte discussie waar hij blijft weigeren mijn post te leveren. Wij hebben 4 kinderen. Ik heb een zaak te runnen. Wij kunnen onmogelijk elke dag naar postpunt gaan omdat deze postbode mij 1) verkeerd begrepen heeft want ik heb hem nooit beschuldigd, ik heb enkel opgemerkt dat 70% van mijn pakjes beschadigd en onvolliedig toekomen en hij altijd zei ja het is waarschijnlijk degene die de pakjes naar ons brengt of een ander excuus dat een ander pakje er misschien op gekomen is en dit daarom beschadigd is2) hoe kan een postbode eigenhandig beslissen om geen post te leveren dit kan toch niet! Ik ben benadeeld omdat ik nu elke dag kilometers moet afleggen en dus brandstof moet verbruiken en tijd moet maken om mijn pakjes af te halen Dit is zijn werk. Wij zeiden altijd thuis dat hij een beleefde postbode is en nu plots voelt hij zich aangesproken en vind hij dat hij mijn post niet meer moet leverenIk heb nooit problemen met postnl. Mijn pakjes komen daar altijd onbeschadigd en volledig toe. Dus waarom hierEerst krijg ik beschadigde en onvolledige pakjes en nu krijg ik mijn pakjes helemaal niet meer. Ik wil bij deze vragen om te interpelleren en desnoods de postbode een andere route te geven want dit is NIET NORMAALIn bijlage vind u de nummerplaat en de foto van de postbode in kwestie Ik ben zeer ontstemd en mijn vertrouwen is volledig weg in Bpost door dit gedoeIk heb meerdere malen telefonisch mijn klacht ingediend zonder gevolg waardoor ik nu eventueel een kortgeding wil aanspannenDit is een dringende kwestie gezien mijn zaken in de war lopen en mijn levenskwaliteit achteruit gaat Omdat ik steeds naar een postpunt moet gaan, niet te vergeten de financiële gevolgen hiervan

Berichten (2)

bpost

Naar: J. O.

30/06/2023

REF 1-49299034616Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier vandaag telefonisch een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost (ref 1-49298454189).De onmiddellijke chef van de betrokken postman werd ingelicht en zal de nodige maatregelen treffen.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MNBDI4K]

J. O.

Naar: bpost

30/06/2023

Dank u voor het snelle antwoord Ik hoop oprecht dat de postbode bijdraait en mijn post geleverd word zoals het hoort


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform