Terug

Pakje zogezegd geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/05/2020

Beste, mijn dochter heeft via internet een pakje besteld en betaald. Op de track-and-trace-site van GLS zag ik dat mijn pakket op woensdag 20 mei zou geleverd worden. Alles was mooi te volgen. Ik ben die dag ook de hele dag thuis geweest. Tot mijn grote verbazing zag ik plots dat om 14.24 uur mijn pakket geleverd was. Ik ben in de brievenbus gaan kijken maar helemaal niets ontvangen. Ik heb dan ook via mail contact opgenomen met GLS. Na enige tijd zei men dat de chauffeur het pakket geleverd had en in de brievenbus gestoken had. Dit is helemaal niet waar. Na een 2de contact schreef men mij terug met sorry. En dat ik met de verkoper moest contact opnemen. Ik heb hen terug gemaild dat daar geen probleem was, het pakket is tot bij GLS gekomen en de chauffeur heeft het waarschijnlijk verkeerd geleverd maar daarmee heb ik mijn pakket niet. En met een sorry ben ik helemaal niet gediend. Het probleem ligt dus voor 100% bij GLS !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform