Terug

Pakje zit vast in depot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/09/2022

Beste Mijn pakje zit sinds 30 augustus om 00:22 in het depot in Puurs en wordt de hele dag bewaard in het depot. Op 31 augustus is het pakje opnieuw in het depot in Puurs aangekomen en wordt bewaard in het depot. Nieuwste update in 1 september zegt dat ik op vakantie ben, wat helemaal niet waar is. Op 2 september is er geen update meer. Ik heb ondertussen ook al het contactformulier gebruikt en ook een email gestuurd maar ik heb geen antwoord gekregen. Wanneer zal de levering plaatsvinden?Alvast bedankt.

Berichten (9)

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. C.

02/09/2022

Beste,Het pakje ligt momenteel inderdaad in ons depot. Kan u aangeven wanneer u volgende week aanwezig bent zodat ik een nieuwe aanbieding kan aanvragen?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

Y. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/09/2022

BesteOp maandag zal ik aanwezig zijn.M.v.g.

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. C.

02/09/2022

Beste,Bedankt voor uw antwoord. Wij doen het nodige voor levering maandag.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

Y. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/09/2022

BesteVandaag staat er opnieuw "Het pakket wordt bewaard in het depot" in de track & trace. Het pakje zal vandaag onwaarschijnlijk worden geleverd. Loopt er misschien iets mis met mijn pakje? Een maand geleden heb ik een ander pakje van GLS met beschadigde doos ontvangen, ik vrees dat het deze keer dezelfde wordt.Met vriendelijke groeten

Y. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2022

BesteWanneer ga ik mijn pakket krijgen? Echt elke dag opnieuw hetzelfde bericht "het pakket wordt bewaard in het depot". Nu heb ik echt geen geduld meer hoor, maandag zijn jullie ook niet langsgekomen zoals beloofd, dit is echt niet ok.

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. C.

06/09/2022

Beste,Onze excuses voor he tongemak! Ik stuur een reminder naar het betrokken leverdepot.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

Y. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/09/2022

Ga ik mijn pakket ooit nog krijgen? Het zit al 10 dagen in het depot. Zoals beloofd zal het geleverd worden op maandag maar ondertussen is het al donderdag ... Kan ik het ergens zelf ophalen of zo?

Y. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

12/09/2022

BesteWeeral een week voorbij, wanneer gaat het pakket het depot verlaten? Moet ik gewoon eindeloos wachten?Dit is belachelijk.

GLS Belgium NV/SA

Naar: Y. C.

19/09/2022

Beste,Dit pakje werd op 15/09 afgeleverd.Twijfel niet om te reageren indien dit niet het geval zou zijn.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform