Terug

pakje zit al 16 dagen vast in HUB Lille

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Mondial Relay

28/04/2022

Beste, ik besteld op 11 april een pakje, maar dat wordt maar niet geleverd. Ik wil zo snel mogelijk mijn pakje ontvangen.

Berichten (5)

Mondial Relay

Naar: A. V.

29/04/2022

Beste,Dank u voor het sturen van uw verzoek.Wij hebben zojuist een verzoek ingediend bij de HUB in Rijsel om de verwerking van het pakket te versnellen en de levering ervan te voltooien.Met vriendelijke groeten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10www.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 28 avril 2022 17:18À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - pakje zit al 16 dagen vast in HUB Lille - (CPTBE01511842-00)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.

A. V.

Naar: Mondial Relay

03/05/2022

Hallo,Wanneer gaat hier eindelijk nieuws van? Ik word al weken zo aan het lijntje gehouden.met vriendelijke groeten,Ann Vervoort

Mondial Relay

Naar: A. V.

03/05/2022

Beste,Het onderzoek van uw pakje is nog aan de gang op de HUB van Lille.Wij nodigen u ook uit contact op te nemen met de afzender om dit te melden.Dank u voor uw begripMet vriendelijke groeten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10fvincart@mondialrelay.bewww.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 3 mai 2022 11:01À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - pakje zit al 16 dagen vast in HUB Lille - (CPTBE01511842-00)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.

A. V.

Naar: Mondial Relay

03/05/2022

Hallo,Ik hoop alsnog dat het uitkomt. De artikelen kunnen niet meer allemaal nageleverd worden door Tartine et chocolat, maar daar krijg ik verder ook geen hulp bij. Zij willen het gewoon afsluiten zonder meer, maar ik ben daar zelf dus ook niet blij mee. Ann

Mondial Relay

Naar: A. V.

05/05/2022

Beste Ann,Dank u voor het sturen van uw verzoek.Na het controleren van de tracering, ben ik blij te zien dat u in staat was om uw pakket in ontvangst te nemen.Ik verontschuldig me voor de vertraging in de levering.Ik wens u een prettige dag.Met vriendelijke groenten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10fvincart@mondialrelay.bewww.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 3 mai 2022 17:59À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - pakje zit al 16 dagen vast in HUB Lille - (CPTBE01511842-00)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform