Terug

Pakje wordt maar niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/06/2023

Beste,Ik plaatste bij SHEIN op 27 mei een bestelling twv 124 euro. Van GLS kreeg ik de melding dat zij het pakje zouden bezorgen. Enkele dagen nadien kreeg ik de melding dat het pakje bij hen was aangekomen. Gisteren kreeg ik om 12.21 de melding dat ze het wegens een anomalie (nog) niet konden leveren en een half uur nadien kreeg ik de melding dat het onderweg was en in de loop van de dag zou geleverd worden. Ik heb geen pakje gezien. Al twee mails gestuurd naar GLS, maar ik krijg geen antwoord. Geprobeerd te bellen, maar ze geven niet thuis. Via de track en trace zou het pakje nog altijd onderweg zijn en die track and trace is niet meer geüpdatet sinds gisteren.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. V.

05/06/2023

Beste,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg van deze zending.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform