Terug

Pakje werd volgens verkoper geleverd maar niets ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Cool blue

07/06/2023

7 maanden geleden had ik mij een nieuwe iphone 14 pro gekocht bij coolblue paar dagen na de bestelling zou deze geleverd worden maar er werd niets geleverd ik heb contact opgenomen met hun klantendienst zij hebben een onderzoek gedaan volgens de postbode zou er iemand uit het raam geroepen hebben dat hij het pakje onbeheerd aan de voordeur mocht zetten maar ik heb heel die dag thuis geweest en heb hem niet gezien want ik zat nammelijk aan het raam boven de voordeur dus ik kon hem nammelijk ook niet missen moest hij aan de deur komen volgens het back office van coolblue was het geleverd en hadden zun er niets meer mee te maken nu heb ik onlangs gehoord dat de verkoper verantwoordelijk is voor het pakje tot dat het is geleverd is aan de klant en dat zij bewijs moeten leveren aan de hand van mijn handtekening dat ik het heb ontvangen dus wat niet is gebeurd en daarom is mijn conclusie dat zun in fout zijn nu neem ik vandaag terug contact met hun op en volgens hun is het mijn fout en dat ik hier niet na 7 maanden terug mee moet afkomen dus mijn vraag aan jullie is of jullie dit eens kunnen onderzoeken met vriendelijke groeten Robbe Debloudts

Berichten (1)

Cool blue

Naar: R. D.

08/06/2023

Beste Robbe Debloudts,We hebben je klacht goed ontvangen en kijken hierbij graag mee.Helaas kunnen we op dit moment het onderzoek niet opnieuw opstarten en herbekijken daar we ondertussen 7 maand verder zijn. Hierbij kunnen we dus enkel afgaan van het vorige onderzoek waarbij bpost aangeeft de zending wel correct afgeleverd te hebben. Helaas kunnen we in dit geval niet verder gaan met een terugbetaling van je zending.We hopen je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Niels van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On June 7, 2023 at 10:46 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform